Hjælp til E700.
Fra : MadOnion [9000]

Dato : 27-05-04 21:58

Hej Alle E700 ejere eller kendere.

Jeg har dummet mig lidt, og har hårdt brug for hjælp. Jeg læste mig til på
nettet at man kunne fjerne lyden ved kameraet når man tager billeder på en
smart måde.
Den foregår ved at man indtaster *#8999*8378# i det tomme display for at
komme ind i en ny og ellers ikke tilgængelig menu. Herinde skal man ind i
"H/W test" -> Lydindstillinger -> Melodiforstærkning og herinde er der 5
indstillinger der kommer efter hinanden og blot den FØRSTE skal ændres til 0
for at tage lyden af kameraet.

Mit problem er at jeg har fået ændret alle 5 indstillinger til 0 ved et
lille "uheld" - og nu sidder jeg i saksen, fordi jeg kan ikke huske hvad de
originale indstillinger var?!?
Er der nogen der vil gå ind og se det for mig. Når I er der inde så bare
tryk GEM de 5 gange uden at ændre noget og skriv de 5 tal ned til mig
(PLEASE!) og post dem her i gruppen. På den måde kan I se de 5 tal, og jeg
kan få rettet mine tilbage til de originale!

På forhånd tak!
Jacob Strue, Aalborg
<Husk at FJERNDETTE for at skrive tilbage>

Fra : Zurfer

Dato : 27-05-04 22:37

højt=44
mikr=12
melodiforstærkning=6
LYDSTYRKE HØJT= NORMAL
Tastetone=normal
forstærkning tonejustering= 3
analog forstærkning=normal
Equalizer=0
sidetone=0

Fra : Zurfer

Dato : 27-05-04 22:41

hvis det kun er de første du mener så er det

44
54
16

Fra : MadOnion [9000]

Dato : 27-05-04 22:50

Det er alle 5 i:
H/W test" -> Lydindstillinger -> Melodiforstærkning

Når du er derinde er det rigtigt at den første er 6 - men prøv at trykke
GEM - så kommer der et nyt tal frem! Der er IALT 5 tal i den menu, og det er
de 5 jeg gerne vil have.....

På forhånd tak.
Jacob
<husk at FJERNDETTE for at skrive retur>

Fra : MadOnion [9000]

Dato : 29-05-04 23:52

Problem løst. Tak.