Nokia 3310 sikkerhedskode
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 21:07

Håber der er en behjælpelig sjæl der kan fortælle mig hvordan man
nulstiller sikkerhedskoden.
Når jeg sætter mit simkort i telefonen indtaster jeg simkoden, som den
accepterer, herefter bliver jeg spurgt om sikkerhedskoden - den kan jeg
ikke huske.
Standardkoden (12345) virker ikke, så jeg må jo have ændret den på et
tidspunkt.

Jeg vil blive rigtig glad hvis der er nogen der har en løsning, min
datter vil ihvertfald.

--
Mvh Kajo

Fra : Fischer

Dato : 28-05-04 04:37

> Jeg vil blive rigtig glad hvis der er nogen der har
> en løsning, min datter vil ihvertfald.

Den kan kun udlæses vha. en computer og et datakabel.
De fleste unlockere kan klare jobbet.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-04 17:23

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De fleste unlockere kan klare jobbet.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Problemet har tilsyneladende løst sig, ved at telefonen har ligget tænd,
så efter et stykke tid kunne jeg bruge standardkoden.

Grunden til at vi skiftede kort var iøvrigt, at det gamle kort blev
afvist hele til.
Displayet viste: Simkort afvist.
Vil det sige at det gamle kort er kaput og de indtastede telefonnumre
sms'er etc. dermed er mistet

--
Mvh Kajo