Ang datakabel 3510/3510i ?
Fra : kjeld larsen

Dato : 27-05-04 14:24

Hej alle
Jeg ville lige høre om der er forskel på et datakabel til opdatering af
software på en 3510 og en 3510i

Og om der fås kabler med autoswitch imellem Fbus/Mbus

Grunden til at jeg spørger er at jeg har købt et datakabel som skulle virke
til en 3510i men på connecteren på kablet står der :"FOR NKI 3510" jeg kan
ikke få nogen connect til telefonen , er der forskel på kabler til disse 2
modeller?

mvh
kjeld larsen
odense v

Fra : kjeld larsen

Dato : 27-05-04 23:20

Mange tak til Thomas Andersen CellShoppen I/S
for hjælpen

med venlig hilsen
kjeld larsen

Fra : Leo

Dato : 30-05-04 09:08

> Mange tak til Thomas Andersen CellShoppen I/S
> for hjælpen
>
> med venlig hilsen
> kjeld larsen

Hvad var problemet fortæl fortæl, så vi andre også bliver klogere )

Leo