Telmore Mobilchef - minimumsforbrug
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-05-04 01:29

Måske et dumt spørgsmål - nå nej, de findes jo ikke :)

Hvis man f.eks. samler 3 numre under Telmore Mobilchef, gælder
minimumsforbrugs reglen så stadig for dem alle 3 individuelt eller
hvordan gælder det ? - synes ikke lige jeg kan finde noget om det på
telmore.dk

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Fischer

Dato : 27-05-04 12:49

> [...]
> minimumsforbrugs reglen så stadig for dem alle 3 individuelt eller
> hvordan gælder det ? - synes ikke lige jeg kan finde noget om det på

Det ville da undre mig om noget er ændret.
Altså er jeg ret sikker på at mindste-forbruget stadig er pr. nummer.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-05-04 18:17

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> Det ville da undre mig om noget er ændret.
> Altså er jeg ret sikker på at mindste-forbruget stadig er pr.
> nummer.

Det tænkte jeg nok, men der står altså meget lidt om hvordan det
fungerer i praksis - derfor spørgsmålet.