/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore/200,- talerabat
Fra : Olesen


Dato : 26-05-04 18:48

Jeg har for knapt 14 dage siden udfyldt og 'tilmeldt' mig
hos TELMORE med overførsel af mit gamle mobilnummer.

Får desv. først printet + underskrevet flytningserklæringen
i forgårs, og sender den ind til Telmore.

Ser så, de nu har et kampagnetilbud på yderligere
200 kroners taletid.

Mailer høfligt til kundeservice, og spørger,
om jeg ikke kan komme med under denne
ordning, da de først modtager min underskrevne
opsigelseserklæring EFTER datoen,
hvor tilbuddet med de ekstra 200,- er trådt i kraft.

Får besked på, det jo er ca. 14 dage siden
jeg 'meldte' mig til på deres hjemmeside, og
derfor desværre ikker er omfattet tilbuddet.

Hvis dette er tilfældet, så kan jeg vel gøre
brug af følgende vilkår, og efterfølgende
melde mig til igen, og få del i 200,-tilbudet ?!:

"4.6 Kunden er berettiget til inden 14 dage efter modtagelse af
velkomstpakken at fortryde aftalen med TELMORE. Ved fortrydelse skal kunden
senest på 14. dagen sende startpakken med det ubrugte SIM-kort retur til
TELMORE. Hvis kunden vælger at fortryde aftalen, hæfter kunden ikke for
aftalen. "



 
 
Kasper Bøggild (26-05-2004)
Kommentar
Fra : Kasper Bøggild


Dato : 26-05-04 19:08

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:40b4d84a$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvis dette er tilfældet, så kan jeg vel gøre
> brug af følgende vilkår, og efterfølgende
> melde mig til igen, og få del i 200,-tilbudet ?!:
>
> "4.6 Kunden er berettiget til inden 14 dage efter modtagelse af
> velkomstpakken at fortryde aftalen med TELMORE. Ved fortrydelse skal
kunden
> senest på 14. dagen sende startpakken med det ubrugte SIM-kort retur til
> TELMORE. Hvis kunden vælger at fortryde aftalen, hæfter kunden ikke for
> aftalen. "

Ja, det kan du i princippet. Men hvis du fortryder aftalen og sender
SIM-kortet retur for at oprette en ny aftale vil jeg tro at dit mobilnummer
skal igennem en ny portering med deraf følgende ventetid og risiko for fejl.
Hvis du synes det er 200 kr værd er der ikke noget i vejen for at fortryde
aftalen som beskrevet.
--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC A/S"



Bjarke Hansen (26-05-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 26-05-04 19:18

On Wed, 26 May 2004 19:47:48 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:


>Hvis dette er tilfældet, så kan jeg vel gøre
>brug af følgende vilkår, og efterfølgende
>melde mig til igen, og få del i 200,-tilbudet ?!:
>
>"4.6 Kunden er berettiget til inden 14 dage efter modtagelse af
>velkomstpakken at fortryde aftalen med TELMORE. Ved fortrydelse skal kunden
>senest på 14. dagen sende startpakken med det ubrugte SIM-kort retur til
>TELMORE. Hvis kunden vælger at fortryde aftalen, hæfter kunden ikke for
>aftalen. "

Du kan nok som med CBB, at når de er begyndt at behandle overførslen
af nummeret, kan man ikke melde sig fra..

"Ved bestilling og betaling af en overførsel af nummer fra en anden
udbyder stopper din frist til at fortryde aftalen, når CBB Mobil går i
gang med at udføre bestillingen.

Dette er fordi, vi laver en vare/ydelse tilpasset kun dig.
"

du skal nok skynde dig at framelde dig.. ring dog til kundeservice og
anuller din bestilling. Hvis de så siger okay, kan du jo mpske lige
nævne det er fordi du vil have de 200 i rabbat, og mon så ikke de
ordner det for dig?

Olesen (26-05-2004)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 26-05-04 20:04


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:eln9b0hdlqbq86hndbaum10938f9rspd17@4ax.com...


> du skal nok skynde dig at framelde dig.. ring dog til kundeservice og
> anuller din bestilling. Hvis de så siger okay, kan du jo mpske lige
> nævne det er fordi du vil have de 200 i rabbat, og mon så ikke de
> ordner det for dig?

Telmore har nok den hurtigste email kundeservice jeg har oplevet til dato.
Beskrev topic for damen, og vupti, 5 mins. senere kom der svar på,
at hvis sim var ubrugt, så ku jeg returnere "og gøre som jeg beskrev".
Hvis portoen på pakken er 20-30 kroner, så har jeg pludselig
fået 170 kroner taletid, dvs. over 3 timers gratis telefoni,
og det er i grunden ikke så galt.

Jeg har jo Debitel indtil simkortet ankommer.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177507
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408562
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste