unlock af telia xpresss ericson T610?
Fra : S.G

Dato : 26-05-04 18:39

Jeg har set en Ericson T610 i telekæden til en god pris. Annoncen siger den
er låst til telias net. Mit spørgsmål er om den kan unlockes så jeg kan
smide et telmore kort i den?

Fra : DirectX

Dato : 26-05-04 18:45

Der kan der både svares ja og nej
Telefonen T610 er ikke noget problem, men hvis der er firmware R6c005 i den
så kan den kun unlockes ved at du køber koden fra Telia ( pris 500 kr )

Mvh
C@ss

Fra : S.G

Dato : 26-05-04 19:50

> Der kan der både svares ja og nej
> Telefonen T610 er ikke noget problem, men hvis der er firmware R6c005 i
den
> så kan den kun unlockes ved at du køber koden fra Telia ( pris 500 kr )

Og hvordan finder man ud af det?
Spørge dem der forhandler telefonen eller?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-05-04 20:36

S.G skrev :

> Og hvordan finder man ud af det?
> Spørge dem der forhandler telefonen eller?

Wow R6 allereder, men OK det er da lidt af en ØV firmware.
Hvad er der ellers af nyt i den ?

Tjek din firmware således:

> = joystik til højre

Michael Lund Sørensen