60 xx xx xx - mobilnummer...
Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 14:54

Hejsa.

60 xx xx xx er det mobil- eller fastnetnummer?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Fischer

Dato : 26-05-04 15:30

> 60 xx xx xx er det mobil- eller fastnetnummer?

Et mobilnummer.

*Fischer

Fra : Lars Koch

Dato : 26-05-04 16:09

eller fastnet, hvis man har fået flyttet det med :)

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 16:05

"Lars Koch" <lkh79REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller fastnet, hvis man har fået flyttet det med :)

Krydsportering er endnu ikke muligt!

Helmut Lotti

Fra : Lars Koch

Dato : 26-05-04 16:15

> Krydsportering er endnu ikke muligt!

sorry ... my bad.. troede jeg havde en kammerat, men tager sgu nok fejl :)

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 08:14

> 60 xx xx xx er det mobil- eller fastnetnummer?

Et mobilnummer i en nummerserie tildelt CBB.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : Peter

Dato : 29-05-04 19:04

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> wrote in message news:<40b594fc$0$131$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Et mobilnummer i en nummerserie tildelt CBB.

Det behøver ikke at være CBB Mobil. CBB Mobil har følgende nummer serier:

606x xx xx
607x xx xx
608x xx xx
505x xx xx

mvh

Peter

Fra : Fischer

Dato : 29-05-04 21:13

> Det behøver ikke at være CBB Mobil. CBB Mobil har
> følgende nummer serier:
> 606x xx xx
> 607x xx xx
> 608x xx xx
> 505x xx xx

Nemlig.
60 6x xx xx
60 6x xx xx
60 6x xx xx
60 6x xx xx
60 6x xx xx
60 6x xx xx

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 29-05-04 21:18

> Det behøver ikke at være CBB Mobil. CBB Mobil har
> følgende nummer serier:
> 606x xx xx
> 607x xx xx
> 608x xx xx