Opdatering A920
Fra : Skalle

Dato : 24-05-04 17:14

Har dags dato fået opdateret min moto a920, hos computer city odense
tog ca 15 min, 0 kr.
Både BT. og IR + 3.sw er nu brugbart.

skalle

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 24-05-04 21:23

"Skalle" <skalle@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har dags dato fået opdateret min moto a920, hos computer city odense
> tog ca 15 min, 0 kr.
> Både BT. og IR + 3.sw er nu brugbart.
>
> skalle

Har det også hjulpet på stabilliteten af telefonen, min genstarter i tide og
utide, plus alle de andre små nykker den ellers dejlige mobil har.

Kan man stadig ikke installere 3. parts programmer ?

//Bo

Fra : Skalle

Dato : 25-05-04 19:56

"Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> utide, plus alle de andre små nykker den ellers dejlige mobil har.
>
> Kan man stadig ikke installere 3. parts programmer ?

Hejsa Bo

Har aldrig selv haft problemer med genstart, har nu heller ikke brugt
den ret meget da jeg er afhænging af håndfri i bilen(kan jeg få nu med
bluetooth).
Men både IR. og bluetooth, samt 3.parts software er nu tilgængeligt.
Jeg har ligeledes fået den låst op, sådan at jeg idag kører med TDC,
så hvis du er fra odense el. der omkring kan insight data klare dette.

Din navne bror BO skalle

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 25-05-04 22:57

> [...]
> Jeg har ligeledes fået den låst op, sådan at jeg idag kører med TDC,
> så hvis du er fra odense el. der omkring kan insight data klare dette.

Davs Bo :)

Altid rart at møde en navnefælle :)

Låst op .. sese .. nu har jeg jagtet en unlocker i en uge, uden held, alle
dem jeg har hendvendt mig til, kan enten ikke låse motorola op, eller er
liiige stoppet som unlocker, der var så også en enkelt som slet ikke var
unlocker, men bare var smidt med ind i puljen på dkunlock.dk :)

Nå .. hvor kan mand få sin mobil opdateret ?
Jeg bor i sønderborg, og her er sgu ingen 3 butikker i nærhedenm og hvor får
man sin mobil låst op, og hvad koster det :)

//Bo

Fra : CogCo

Dato : 26-05-04 16:47

> [...]
får
> man sin mobil låst op, og hvad koster det :)

Jeg har samme spørgsmål. Bor i Albertslund, København.
Kender I et sted jeg kan få den opdateret.
Og er det gratis? Det burde det da næsten være.

Claus

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 26-05-04 16:50

"CogCo" <cogco@aub.dk> wrote in message
> får

> Jeg har samme spørgsmål. Bor i Albertslund, København.
> Kender I et sted jeg kan få den opdateret.
> Og er det gratis? Det burde det da næsten være.
>
> Claus

Opdateret .. hehe .. det ka jeg klare, jeg har fundet en dansk flash version
på nettet, den eneste ulempe er at du kobler op til tyske drei, men det skal
bare fixes i dine netværksindstillinger :)

Sig til hvis du vil have en kopi, samt en beskrivelse af hvordan du gør :)

Men altså .. jeg er nu meget mere interreseret i at få min A90er låst op,
det har jeg indtil videre ikke selv kunnet finde ud af :)

//Bo

Fra : Skalle

Dato : 26-05-04 19:11

> [...]
>
> Men altså .. jeg er nu meget mere interreseret i at få min A90er låst op,
> det har jeg indtil videre ikke selv kunnet finde ud af :)

Hejsa Bo

Tag turen til Odense, så kan du både få den låst op samt flashet med
original dansk software.
Unlock kan du få ved for 125.kr.

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Opgradering kan du få ved for 0.kr

Computer City
Ørbækvej
OD.SØ.
ved siden af BILKA

skalle

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 29-05-04 12:00

"Skalle" <skalle@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har dags dato fået opdateret min moto a920, hos computer city odense
> [...]

Se evt. på 3's hjemmeside http://3.dk uner ny software til A920. Her
skriver de at man skal vente på at modtage en SMS når det er ens tur til at
få opgraderet !? Det bliver gjort over de næste par måneder !?? Hmmm - gad
vide hvor mange A920'ere der er solgt siden at det skal tage flere måneder
at opdatere alle ? Lad os sige at det tager 15 min. pr. telefon, det er 4 i
timen. Det giver ca. 25 telefoner om dagen, hvis også ekspedienten skal have
en kop kaffe og en kringle..... Med i gennemsnit 20 arbejdsdagen om måneden
giver det 500 telefoner pr. måned. pr. butik/servicepunkt. Hvis man kan få
den opdateret hos Computer City, kan man vel også alle andre steder hvor 3
forhandles - skal vi gætte på 200 forhandlere (blot et gæt som er nemt at
regne med). Det giver altså en kapacitet på 100.000 telefoner pr. måned.
Hvis dette skal strækkes over to måneder bliver det et salg af ca. 200.000
A920'ere som skal opdateres. Jeg har bare svært ved at forestille mig at der
er solgt 200.000 A920'ere i DK !? Især når man har læst i pressen at 3 ikke
har mere end 55.000 kunder - er der nogen af jer der har købt 3-4 stk. ??

Hvis du spørger mig er det en skodtelefon, man ikke bruge den til noget
andet end andre nye telefoner. Movi opkald er hakkede og tjener ikke noget
reelt formål. Det eneste som den kan mere end andre telefoner er at den kan
logge på en POP3 server - hvilket er smart nok. Når man ikke kan installere
3.parts software er den endnu tyndere... Oven i hatten er den så stor at man
skal købe en kuffert til at transportere den i. Den er for stor til at
flashe på cafeér - man bliver da til grin hvis man smider murstenen på
bordet - husk lige at cafeén skal ligge i en større by da Movi/bredbånd
ikke virker "på landet".

Nå - nok brok - jeg ku' jo bare lade være med at købe den ikk' ??!! Meeen
når nu man lige skal snuse til den seneste teknologi, så er det jo svært at
lade være. Ingen tvivl om at 3 har en idé med UMTS - det skal bare gøres
mindre og mere frit mht. software. Og som alle ved så dikterer Moore's lov
at ydeevne fordobles hver 18. måned, eller at størrelse halveres. Ergo - om
3 år er den i størrelse som jeg vil ha'....

My 5 cent !

Dennis

A920 ejer - indtil abbonnementet udløber !

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 31-05-04 21:00

Den Sat, 29 May 2004 12:59:50 +0200. skrev Dennis Nielsen:

> A920 ejer - indtil abbonnementet udløber !

Skriv hvis du vil sælge din A920 !
Jeg vil gerne købe den.

--

Mvh Per K. Hansen