pas på
Fra : Lars Raaby

Dato : 24-05-04 13:45

Hvis du får en sms om at du skal ringe til 608061xx så lad
være... Det er fup. Der bliver trukket 2500kr på din tlf..
regning. Send videre...

Jeg kan ikke lade være med at grine af de mennesker der virkelig
hopper på den at der bliver trukket et så stort beløb.
Jeg har fjernet de sidste 2 tal med vilje for ikke at skade
nogen.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Fischer

Dato : 24-05-04 13:54

> [...]
>
> Jeg kan ikke lade være med at grine af de mennesker der virkelig
> hopper på den at der bliver trukket et så stort beløb.

Nej, det er utroligt.
Havde det nu været et udenlandsk nummer, så kunne det jo koste ekstra.
Men et dansk standard telefonnummer er jo ret uskadeligt.

> Jeg har fjernet de sidste 2 tal med vilje for ikke at skade
> nogen.

Jeg gætter på at det er 81.
Det er i al fald et nummer til en sjov telefonsvarer (en af CBB's standard)
der har cirkuleret på andre debat-fora på internettet.
Prøv bare at ringe ...... hvis du tør.

*Fischer

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-05-04 19:57

Fischer skrev bl.a.:

> [...]
> Det er i al fald et nummer til en sjov telefonsvarer (en af
> CBB's standard) der har cirkuleret på andre debat-fora på

Ja det er 81 og jow jeg tør da godt ringe til det nummer. *g*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 18:41

> Hvis du får en sms om at du skal ringe til 608061xx så lad
> være... Det er fup. Der bliver trukket 2500kr på din tlf..
> regning. Send videre...

Taler du om 60806181?

I så fald er det en joke :) - det er et dansk CBB mobilnummer, som det ikke
kan koste ekstra at ringe op til.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-05-04 19:56

Jeppe Vestergaard skrev bl.a.:

> Taler du om 60806181?

Jeps

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : GJ

Dato : 24-05-04 22:15

> [...]
>hopper på den at der bliver trukket et så stort beløb.
>Jeg har fjernet de sidste 2 tal med vilje for ikke at skade

Jeg synes mere det er irriterende at uanset hvor meget jeg prøver at
opdrage mine venner til ikek at hoppe på disse bliver de ved med at
sende sådanne advarsler om det ene eller det andet... nu he jeg
opgivet, og sletter dem bare...

Mvh Gitte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-05-04 22:20

On Mon, 24 May 2004 23:14:40 +0200, GJ wrote:

> [...]
> opdrage mine venner til ikek at hoppe på disse bliver de ved med at sende
> sådanne advarsler om det ene eller det andet... nu he jeg opgivet, og

Enig. Folk hopper i med begge ben og huhej vilde dyr hvor _er_ det bare
farligt, at ringe til dit og dat...

Bwadr.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-05-04 19:04

> Enig. Folk hopper i med begge ben og huhej vilde dyr hvor _er_ det bare
> farligt, at ringe til dit og dat...
>
> Bwadr.

Pas på, hvis I får en SMS, hvori der står, at I skal ringe 112, så lad være
- det vil koste jeg en tur på skadestuen med en sød sygeplejerske i lyserød
G-steng :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-05-04 19:54

On Tue, 25 May 2004 20:04:20 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Pas på, hvis I får en SMS, hvori der står, at I skal ringe 112, så lad
> være - det vil koste jeg en tur på skadestuen med en sød sygeplejerske
> i lyserød G-steng :)

Don't push it ))

Anyhow, hvilket sygehus er det liiiige du frekventerer...? her er det sq
tanter hele bundtet

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-05-04 00:12

> Anyhow, hvilket sygehus er det liiiige du frekventerer...? her er det sq
> tanter hele bundtet

Tanter kan også gå i lyserød G-streng :)

Men på Rigshspitalet er der en del unge frække sygeplejersker :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-05-04 19:16

On Wed, 26 May 2004 01:12:24 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Tanter kan også gå i lyserød G-streng :)

Joh, men så er der lige den med alderen...

> Men på Rigshspitalet er der en del unge frække sygeplejersker :)

Det er "overthere" ?

Damn.. jeg må sørge for, at komme rigtig galt afsted så!

Fra : Dr.Ralph

Dato : 27-05-04 00:33

> Damn.. jeg må sørge for, at komme rigtig galt afsted så!

Hæ...hæ.....hæ

Husk nu på, at du stadig skal have dine lemmer i behold, så du er klar til
sygepleje action, når det gælder - særligt èt bestemt lem :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-05-04 20:03

On Thu, 27 May 2004 01:32:35 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Husk nu på, at du stadig skal have dine lemmer i behold, så du er klar
> til sygepleje action, når det gælder - særligt èt bestemt lem :)

So true, so true

Fra : Brian A.

Dato : 26-05-04 13:39

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Enig. Folk hopper i med begge ben og huhej vilde dyr hvor _er_ det bare
> farligt, at ringe til dit og dat...
> Bwadr.

Ja, og det samme med de dersens "kæde-sms'er": Sende denne stjerne
videre..."bamse knus" osv osv osv. Utroligt at nogle vil bruge penge på det
lort - de startes ikkert af teleselskaberne selv :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-05-04 19:16

On Wed, 26 May 2004 13:38:37 +0100, Brian A. wrote:

> Ja, og det samme med de dersens "kæde-sms'er": Sende denne stjerne
> videre..."bamse knus" osv osv osv. Utroligt at nogle vil bruge penge på
> det lort - de startes ikkert af teleselskaberne selv :)

Telia Express er kodeordet for dem der sender det