ang.sms tone.
Fra : Spotter.Dk

Dato : 23-05-04 21:53

er der nogle der ligger inde med nokias gode gamle sms tone i midi
format....? kunne godt tænke mig den til min nec e313....

-- Spotter

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-05-04 13:08

Spotter.Dk griflede i news:0b8sc.1868$Vf.67917@news000.worldonline.dk:
> er der nogle der ligger inde med nokias gode gamle sms tone i midi
> format....? kunne godt tænke mig den til min nec e313....

Jepper. Har uploadet dem i dk.binaer under "sms toner". Den der hedder
message.mid minder meget om Nokia's (dog ikke helt, men jeg bruger den selv
på min Nokia 6610, da den lyder lidt bedre)

Hvis ikke du kan hente dem i dk.binaer, så smid mig en mail, så får du dem
via det...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Denner [9400]

Dato : 24-05-04 15:28

Hej Daniel...!!!

Jeg skulle vel ikke være så heldig du ligger inde med sangen fra topgun som
ringetone til 6230...?? Jeg har ledt og ledt men kan ikke hitte den...
Hvis du har den, vil jeg blive meget taknemlig hvis du ville sende den...!

Ja eller for den sags skyld hvis i andre skulle ligge inde med den, så vil
jeg meget gerne modtage den... !

På forhånd mange tak...

Dennis, Nr.Sundby

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-05-04 17:05

Denner [9400] griflede i
> Jeg skulle vel ikke være så heldig du ligger inde med sangen fra
> topgun som ringetone til 6230...??

Nope, desværre. Men N6230 den kan da bruge mp3'ere som ringetoner så vidt
jeg har hørt? Så er det jo bare at finde den i dét, og det burde vel nok
være overkommeligt...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Spotter.Dk

Dato : 24-05-04 20:55

mange tak.. var lige det jeg manglede.....

-- Spotter.dk