Flytning af nr
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 14:35

Hej

Jeg vil iforbindelse med køb af ny mobil overflytte mit nr fra Telmore til
Orange GO. Hvor lang tid skal jeg forvente det tager? Vil der være en
periode hvor jeg ikke kan bruge mit nr?, dvs. folk kan ikke ringe til mig- I
givet fald ca hvor længe?

Takker

Fra : sls

Dato : 23-05-04 14:47

"Niels" <justask_and_youwillgetit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Orange GO. Hvor lang tid skal jeg forvente det tager? Vil der være en
> periode hvor jeg ikke kan bruge mit nr?, dvs. folk kan ikke ringe til mig-

Der vil gå 5-6 uger, men du får et midlertidig nummer imens.

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 15:02

> Der vil gå 5-6 uger, men du får et midlertidig nummer imens.

Det tager da ikke 5-6 uger fra Telmore - de har ingen opsigelsesperiode, som
andre selskaber typisk har på 30 dage.

Typisk går der 15-20 dage.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg.

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 23-05-04 18:57

sls wrote:
> "Niels" <justask_and_youwillgetit.com> skrev i en meddelelse

> Der vil gå 5-6 uger, men du får et midlertidig nummer imens.
>
> Mvh Sid

hej

en lille månede fra telemore til telia

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Denner [9400]

Dato : 23-05-04 14:54

Jeg har lige flyttet mit nummer fra Telmore til Sonofon, det tog under en
uge...

Dennis