specifike ønsker
Fra : Thomas G

Dato : 21-05-04 11:37

Hej Alle

jeg har været en tur på mobilpriser.dk men desværre har de ikke lige så god
en søgefunktion som f.eks. edbpriser.dk ...

Det jeg søger er en mobil med:
- Radio
- GRPS
- Bluetooth
- IR

Skal være:
- En "musling" telefon af en eller anden art

Må gerne have:
- God kalender

Nogen der har en ide til hvad jeg skal vælge ? eller endnu bedre ... et link
til en hjemmeside hvor man kan søge på features og så få vist de mobil
telefoner der lever op til ens krav.

mvh Thomas G

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-05-04 14:58

Thomas G skrev :
> [...]
link
> til en hjemmeside hvor man kan søge på features og så få vist de mobil

http://www.mobilvalg.dk
er et godt sted!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Thomas G

Dato : 21-05-04 15:23

> http://www.mobilvalg.dk
> er et godt sted!

tak det var lige hvad jeg skulle bruge ... bare ærgeligt at der ikke er n
mobil der laver op til mine krav

Fra : Niels Højdahl

Dato : 21-05-04 15:58

SonyEricsson Z600 med et radio headset fra SonyEricsson er da et
oplagt valg.....

/niller, aalborg