USB-kabel mv. til NEC 313
Fra : //zlgge

Dato : 20-05-04 12:45

Hej

Jeg har for nylig købt en NEC 313 i Fona med et 3Boom abb.
Da jeg nåede et stykke ind i manualen fandt jeg ud af at der burde være et
USB-kabel + en CD-ROM med i pakken - Det var der ikke.
Nu har jeg så fået en række modstridende oplysninger om hvorvidt kablet
følger med og da jeg ikke har så meget tiltro til de forklaringer jeg har
fået i Fona vil jeg høre om andre har haft tilsvarende problemer eller
mangler i pakken til deres telefon.

Her er hvad der var i min kasse:

Een NEC 313 telefon.
2 stk. batterier.
2 stk. 220V ladere for tilslutning til telefonen.
1 stk. øreprop.
Div. manualer mm.

Jeg ville gerne høre om der er nogen der har gjort krav på kablet og om de
har fået det. Jeg har hørt at det er ret bekosteligt og derfor vil jeg
selvfølgeligt helst have det som jeg mener jeg har krav på. Men i modsat
fald, vil jeg gerne høre om der er nogen der kender et sted hvor man kan få
det til en god pris.

Mvh
//zigge

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-05-04 13:04

"//zlgge" <ziggeFORMEGET@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Een NEC 313 telefon.
> 2 stk. batterier.
> 2 stk. 220V ladere for tilslutning til telefonen.

De første NEC 313 der blev solgt var der USB kabel med til men ingen
Software. Det var en fejl at der blev leveret USB kabel med.
Der er ikke USB kabel med nu da det skal købes ved siden af.
Modsat NEC 616 som også koster lidt mere...

Venligst

Fra : //zigge

Dato : 20-05-04 14:54

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er ikke USB kabel med nu da det skal købes ved siden af.
> Modsat NEC 616 som også koster lidt mere...

Det er da for surt...
Du skulle vel ikke have et bud på hvor man kan købe et kabel til fornuftige
priser?
Jeg har hørt noget om 250 Kr/stk. , Sammenlignet med prisen for et standart
USB-kabel til 15 Kr får jeg kuldegysninger i tegnebogen... Jeg har kun givet
99 Kr for telefonen!

Mvh
//zigge

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-05-04 21:11

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
standart
> USB-kabel til 15 Kr får jeg kuldegysninger i tegnebogen... Jeg har kun

Kan anbefale dig at stille dit spørgsmål på www.mobildebat.dk i 3G
forumet...
Der er helt sikkert nogle der kan svare på hvor det kan skaffes billigt...

Venligst

Fra : //zigge

Dato : 20-05-04 23:24

> Kan anbefale dig at stille dit spørgsmål på www.mobildebat.dk i 3G
> forumet...
> Der er helt sikkert nogle der kan svare på hvor det kan skaffes billigt...

Takker for linket, det er et fint forum.

Mvh
//zigge

Fra : //zigge

Dato : 21-05-04 16:57

> [...]
> forumet...
> Der er helt sikkert nogle der kan svare på hvor det kan skaffes billigt...

Da jeg kom lige forbi Fona idag, ville jeg lige se om de havde fået kabler
hjem...
Jeg fik et kabel til 200Kr/stk. så det er vel ok.
Mærkeligt nok, koster et 64Mb memory kort 450Kr og et 128Mb 500Kr. Det store
var udsolgt, så jeg venter lige lidt med det.

Venlig hilsen
//zigge