6230 og smileys.
Fra : Tribona

Dato : 19-05-04 22:00

God aften.

Når jeg sender en grafik smiley i farver og med motion, fra min P900 til en
Nokia 6230 som SMS, modtages SMSen men uden smiley i Nokia'en. Hvis jeg
sender beskeden til en T68i spiller det bare. Er 6230 ikke kompatibel med
grafiske smileys ??

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-05-04 23:31

"Tribona" <tribona@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nokia 6230 som SMS, modtages SMSen men uden smiley i Nokia'en. Hvis jeg
> sender beskeden til en T68i spiller det bare. Er 6230 ikke kompatibel med

Jeg ved når jeg sendte fra min tidligere SE T310 til f.eks en nokia blev det
bare vidst som den her.... Hvorimod det på min T310 blev vist som en
grafisk.

Venligst

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-05-04 06:29

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> wrote:

> [...]
>>

>Jeg ved når jeg sendte fra min tidligere SE T310 til f.eks en nokia blev det
>bare vidst som den her.... Hvorimod det på min T310 blev vist som en

T68 og T310 sender faktisk teksten det bliver bare vist som en
grafisk smiley i eget display. Hvis du sender teksten fra en anden
mobil, bliver den også vist grafisk på SE telefoner.

Peter