Hjælp Nokia Carkit+Blaupunkt autoradio ins~
Fra : Kim

Dato : 19-05-04 18:47

Hej
Jeg er ved at montere Nokia carkit 126 i bilen og jeg har en Blaupunkt
Stockholm CD 53 autoradio, som jeg har købt en Adapterkabel til med 3
ledninger på
1 står der Telefon/Navi NF IN + på og nr. 2 står der Radio/Navi mute på
den 3die ledning står der Telefon/Navi NF IN - på
HVORDAN kan man sætte det sammen med mit håndfrie sæt så lyden går ud i
dørhøjttalerne ???
Mvh. Kim

Fra : DirectX

Dato : 19-05-04 19:51

Hejsa Kim

Det kan du ikke med det udstyr du har der, der skal noget mere til,
det som vi kalder et cut out relæ

Mvh
C@ss

Fra : Kim

Dato : 19-05-04 20:29

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Kim
>
> Det kan du ikke med det udstyr du har der, der skal noget mere til,
> det som vi kalder et cut out relæ

Jamen skulle det ikke være indbygget i radioen??
I manualen står der at man bare skal have fat i adaptorkablet

Mvh. Kim