Hjælp!!! Hvilken mobiltelefon
Fra : Jan Ohlsson

Dato : 19-05-04 18:27

Hej gruppe

Jeg skal ud og købe en ny telefon til min boss
arbejdsstedet ligger i et område med dårlige sende og modtage forhold,
samtidig er det et betonhus,
jeg skal bruge en mobil telefon med kraftig sender og modtager, er der nogle
der kan anbefale en bestemt mærke/model, pris er en biting det er et måst at
den er lille og brugervenlig, så hvis der er nogle der har erfaring

så på forhånd tak

Jan O

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 19-05-04 20:52

Køb en satellit telefon

Fra : Devast8or

Dato : 19-05-04 21:07

Jan Ohlsson wrote:
> [...]
> der nogle der kan anbefale en bestemt mærke/model, pris er en biting
> det er et måst at den er lille og brugervenlig, så hvis der er nogle

Aner ikke om det kan lade sig gøre ent teknisk, men hvad med sådan en
antenne man kan sætte på en bil? Kan man ikke sætte den uden på bygningen -
så er du ihvertfald ude over problemet med at signalet skal finde vej ind
gennem betonen. Men om/hvordan man gør det ved jeg ikke.

Devast8or