N6230 - sådan løses problemerne
Fra : Brian S Jensen

Dato : 19-05-04 11:08

Hej

Som nybagt Nokia 6230 ejer støder man på en masse problemer - ikke fordi at
telefonen er dårlig - tværtimod, den er GREAT - men derimod pga. elendig
PC-software
/dokumentation fra Nokia & TDC's side

Løsning :

Drop Nokia PC Suite (også 6.1'ern) - brug Oxygen Phone Manager II istedet

Drop TDC's forslag til opsætning som GPRS-modem - brug istedet
Bluetooth-donglens
software (Epox leverer ihvertfald fornem software med til deres 100m dongle)

Drop TDC's tilsendte GRPS opsætning - følg istedet guiden som de har
liggende her :
http://download.tdc.dk/pub/tdc/erhverv/mobilitet/opsaetning/Nokia_6230_og_E-mail_via_GPRS.pdf

Bare lige min mening - jeg er forundret over at Nokia kan finde på at levere
så dårlig software
og dokumentation med en ellers så fin telefon - skuffende !

....jo, der er ét minus ved 6230'ern - man kan ligeså godt lade være med at
forsøge at ha' et rent
display (indvendigt) - hvis man går med den i lommen, så går der lige præcis
ikke ret lang tid, før
der er små trælse nullermænd på indersiden af coveret (samme gjalt forøvrigt
6610 & 6220)

Ha' en god forlænget weekend

Brian S Jensen

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 19-05-04 13:37

> - brug Oxygen Phone Manager II istedet

Ligger på http://www.suprnova.org/ via BitTorrent under => Apps => Windows

BR

Fra : apollo14

Dato : 19-05-04 21:20

Bjarke Rasmussen wrote:

> Ligger på http://www.suprnova.org/ via BitTorrent under => Apps => Windows
>
> BR

Problemmet er bare at den gamle 2.2 ver. 2.0 ikke understøtter 6230.

Fra : HSK

Dato : 25-05-04 20:54

Windows

> Problemmet er bare at den gamle 2.2 ver. 2.0 ikke understøtter 6230.

Måske her? http://www.oxygensoftware.com/download/OPM2.zip der står godt nok
ikke noget på N6230 på download siden.
(http://www.oxygensoftware.com/download/)

/Henrik