Nokia 8310 soft update ?
Fra : Niels Højdahl

Dato : 19-05-04 09:47

Hej,

Hvilke nye funktioner er tilføjet i den seneste version af softwaren
til denne mobil ? Jeg tror der ligger en gammel version ('92) på min
kones mobil, nemlig...

Jeg HAR forsøgt at søge på Google for info men uden held....

/niller, aalborg

Fra : Niels Højdahl

Dato : 19-05-04 12:49

Fandt ud af det: http://www.mwiacek.com/gsm/firmware/dct4_8.htm