overfører data fra 6310i -> 6230 ?
Fra : MH

Dato : 19-05-04 07:34

Jeg har anskaffet mig en Nokia 6230, og vil gerne ha' overført ALLE data fra
min Nokia 6310i, men ummidelbart, vil 6230'eren ikke kendes ved de .ncc
filer jeg har overført til min computer - er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak

mvh
mh

Fra : Soren Lindholt

Dato : 19-05-04 13:36

"MH" <mikaelREMOVETHIS@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> filer jeg har overført til min computer - er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg havde samme problem, men gav op, og overførte de nødvenige (ca 200)
kontakter via IR.

mvh Søren

Fra : MH

Dato : 19-05-04 21:34

"Soren Lindholt" skrev i en meddelelse ...
> Jeg havde samme problem, men gav op, og overførte de nødvenige (ca 200)
> kontakter via IR.

Nu er her ikke blot tale om kontakter, men en masse poster i min kalender
bl.a. og så vidt jeg ved, kan disse ikke overføres via IR.

Jeg håber virkelige der er nogen der er i stand til at hjælpe ?!

På forhånd tak

mvh
mh

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 20-05-04 22:53

"MH" <mikaelREMOVETHIS@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> filer jeg har overført til min computer - er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg brugte den nyeste pc-suite 6.1 fra nokia der lykkedes det for mig via
IR.

Mvh Sophus

Fra : MH

Dato : 21-05-04 10:01

"Sophus Vørsing" skrev i en meddelelse > Jeg brugte den nyeste pc-suite 6.1
fra nokia der lykkedes det for mig via
> IR.

2 ting:

1) det er IKKE kun kontakter der skal overføres, også kalender-guf
2) hvordan aktivere jeg min gamle tlf. uden SIM-kort?

På forhånd tak

mvh
mh

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 22-05-04 00:06

> [...]
> fra nokia der lykkedes det for mig via
>
> 2 ting:
>
> 1) det er IKKE kun kontakter der skal overføres, også kalender-guf
Da jeg har PDA bruger jeg ikke kalenderen, men kontakter og alle SMSer (også
dem i mine mapper kom med over.)

> 2) hvordan aktivere jeg min gamle tlf. uden SIM-kort?
Først tager du backup med kortet i den gamle telefon, dernæst sætter du
kortet i den nye telefon og indlæser data, såre simpelt.

Mvh Sophus