Nokia 6230!!!
Fra : Søren

Dato : 18-05-04 21:07

HJÆLP!!!!

Jeg har netop erhvervet mig en Nokia 6230 og er efterhånden ved at brænde
sammen over at jeg ikke kan finde ud af at uploade noget til MMC kortet,
udover MP3 filer! Er det ikke muligt at uploade .jpg billeder og små film
sekvenser i .3GP formatet??

Hvis det kan lade sig gøre, hvordan gør jeg så det?? Jeg har givet MMC
kortet et navn. PC Suite 5.8 er installeret, altså den der følger med
mobilen.

Alt hjælp hjælp vil blive værdsat!!

På forhånd tak!
Søren

Fra : Peter Rongsted

Dato : 19-05-04 04:54

"Søren" <s@df.dk> wrote:

> [...]
>udover MP3 filer! Er det ikke muligt at uploade .jpg billeder og små film

Har du givet kortet et navn? Før jeg gjorde det, kunne jeg heller ikke
se kortet på pc'en.

>Hvis det kan lade sig gøre, hvordan gør jeg så det?? Jeg har givet MMC
>kortet et navn. PC Suite 5.8 er installeret, altså den der følger med
>mobilen.

Du kan hente PC Suite 6. fra nokia.com her:
http://nokia.com/nokia/0,,54690,00.html?phone=10

Vælg dit styre system og download.

Peter

Fra : Søren

Dato : 20-05-04 11:56

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> Har du givet kortet et navn? Før jeg gjorde det, kunne jeg heller ikke
> se kortet på pc'en.

Ja, jeg navngivet kortet. Og kan også se det inde i Audio Manager. Men når
jeg overfører sender den ikke til MMC kortet. .. Hvad hulen gøre jeg
forkert??? .. Jeg ville også gerne kunne sende filmklip osv til mobilen.