Telmore MobilChef - ikke helt godt (endnu)
Fra : anders majland

Dato : 18-05-04 10:36

(Også skrevet direkte til Telmore - men derfor kan vi jo godt debatere
det her)

Tidligere overførte jeg med automatisk optankning et "større" beløb til
en konto - og derfra "mindre" beløb som faste overførsler til de enkelte
konti/telefonnumre når de løb tør.

Jeg ville gerne fortsætte med "kun" at forudbetale hvad der svarer til
et omkring et månedligt forbrug til hver telefon, men med den ny
mobilchef kan jeg ikke selv bestemme hvor meget der skal tankes med
automatisk optankning ad gangen. Derfor riskerer jeg med 10 telefoner at
få 10 optankninger om måneden (og dermed 10 fakturaer der skal bogføres)
istedet for omkring 1 enkelt. Det bliver bogholderen nok hurtigt træt af

Nu har jeg så manuelt overført et "større" beløb til mobilchef, men vil
da bestemt foretrække at det kunne ske automatisk - som det jo fungerede
godt med det gamle system.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : anders majland

Dato : 18-05-04 12:21

> [...]
> omkring et månedligt forbrug til hver telefon, men med den ny
> mobilchef kan jeg ikke selv bestemme hvor meget der skal tankes med

hmm den første supporter forstod ikke mit spørgsmål/ønske - Så nu har
jeg prøvet at formulere det lidt bedre til dem.

Måske jeg lige skulle skære det ud i pap her også. Jeg vil:
- Ikke forudbetale mere end "rimeligt"
- Højest have en faktura om måned for de 10 telefoner.
- Have det til at køre automatisk (så jeg bare skal udskrive fakturaerne
til bofgøringen).

(btw så er der ged i deres pdf, så der er pt slet ikke adgang til
fakturaer)

Fra : anders majland

Dato : 18-05-04 15:51

> hmm den første supporter forstod ikke mit spørgsmål/ønske - Så nu har
> jeg prøvet at formulere det lidt bedre til dem.

Jeg endte med at tale med en supporter. Jeg kan få den ønskede
funktionalitet (som i den gamle konto manager) ved at overføre et nummer
til MobilChef - Det kræver dog en underskrift på en overdragelsesaftale

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-05-04 19:33

Har de da afskaffet kontomanageren?
Flemming Jacobsen

Fra : anders majland

Dato : 19-05-04 20:10

Se www.telmore.dk ... Så skriver jeg ikke noget forkeret

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-05-04 14:02

On Wed, 19 May 2004 21:10:01 +0200, "anders majland"

>Se www.telmore.dk ... Så skriver jeg ikke noget forkeret

Det blev jeg ikke meget klogere af
Flemming Jacobsen

Fra : anders majland

Dato : 24-05-04 10:21

https://www.telmore.dk/about/news/viewNewsItemAction.do?id=200405172221217071
https://www.telmore.dk/addons/accountmanager.jsp

Fra : anders majland

Dato : 09-06-04 22:57

Og de har lyttet til kritikken af mobilchef. Per dd. er det nu muligt at
vælge saldo for automatisk optankning. Det tog nogle slag i dynen inden
deres supporter forstod hvad jeg ønskede - og fandt ud at jeg ikke var
alene med det ønske.

Fra : anders majland

Dato : 25-05-04 21:04

> [...]
> funktionalitet (som i den gamle konto manager) ved at overføre et
> nummer til MobilChef - Det kræver dog en underskrift på en

Idag blev nummeret så overført men det hjalp ikke en s***. Først spilte
jeg så (igen) tiden på supportchat. Der kom jeg helt i tvivl om det var
et menneske bag eller det bare var standard svar fra en computer. Vi
talte ihvertfald helt forbi hinanden så jeg ringede til support istedet.
Hun kunne fortælle at de arbejde på sagen da jeg bestemt ikke er den
eneste der har været utilfreds med overgangen fra kontomanager til
mobilchef.