t630 spørgsmål
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 17-05-04 18:10

har nu fået min t630, og har nogen spørgsmål:

Hvor indstilles uret??? (samt dato)

Kan man ikke kopiere meddelelserne fra sim til telefonens hukommelse - får
nyt sim i forbindelse med nummerportering..

/peter

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-05-04 18:19

On Mon, 17 May 2004 19:09:59 +0200
"\(-Peter-\)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:
> har nu fået min t630, og har nogen spørgsmål:
>
> Hvor indstilles uret??? (samt dato)

ret sikkert inde under instillinger-> tid og dato

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 17-05-04 18:18

ja, vil jeg også mene, men kan sku ikke finde det!!! heller ikke i
manualen!!

/peter

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 17-05-04 18:22

har fundet ur... mangler kun det med hukommelse nu.... _:)

/peter

Fra : BG

Dato : 25-05-04 09:33

On Mon, 17 May 2004 19:09:59 +0200, "\(-Peter-\)"
<garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

>Kan man ikke kopiere meddelelserne fra sim til telefonens hukommelse

Nej.

Börje, fra Sverige

--
http://osbymikro.tk