e700 - kan ikke modtage opkald/ringe op
Fra : LK

Dato : 17-05-04 13:40

Hej
Jeg har købt en brugt e700 og har sat mit eget kort i. Jeg kan imidlertid
hverken modtage opkald eller ringe fra den. Når man ringer til den, får man
tonen som når nummeret man har ringet til ikke eksisterer, og når man ringer
fra den "lægger den på" med det samme. Jeg kan godt modtage sms'er.
Jeg har prøvet at annullere alle opkaldsspærringer, men mangler en kode.
Standardkoden som bruges andre steder i telefonen (00000000) virker ikke -
denne kode er kun på 4 karakterer. Nogen som kan hjælpe?
Mvh. Lene

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 17-05-04 13:53

> [...]
> Standardkoden som bruges andre steder i telefonen (00000000) virker ikke -
> denne kode er kun på 4 karakterer. Nogen som kan hjælpe?

Kan det tænkes telefonen er stjålet, og derfor ikke virker som den skal? :o/

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : LK

Dato : 17-05-04 14:10

"THOMAS SCHREIBER" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det tænkes telefonen er stjålet, og derfor ikke virker som den skal?
:o/

> På forhånd tak

> Thomas Schreiber

Det håber jeg dælme ikke! Så burde jeg vel heller ikke kunne modtage sms,
eller få signal i det hele taget???!

Mvh. Lene

Fra : Fischer

Dato : 17-05-04 14:39

> Det håber jeg dælme ikke! Så burde jeg vel heller ikke
> kunne modtage sms, eller få signal i det hele taget???!

Jo - en spærret telefon kan godt bruges til SMS, men ikke til opkald.

*Fischer

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-05-04 14:14

THOMAS SCHREIBER wrote:

> Kan det tænkes telefonen er stjålet, og derfor ikke virker som den skal? :o/

ja den er spæret på imei nr .
/th

Fra : LK

Dato : 18-05-04 09:34

"LK" <lk@REMOVEholstebro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ringer
> fra den "lægger den på" med det samme. Jeg kan godt modtage sms'er.

Mit abonnement er hos Telmore... men tilsyneladende virker telefonen, når
der eks. kommer et Orange-kort i?!
Mvh. Lene

Fra : Anders

Dato : 18-05-04 09:45

Så er det nok forbi at din telefon er simlåst til Orange.

Dit problem kan løses ved at kontakte en unlocker.

Du skal nok regne med at det koster 100,- + porto (hvis den skal sendes med
posten).

/ Anders