3Mail
Fra : Jesper

Dato : 17-05-04 11:08

Nogen som ved hvordan , eller om man kan læse sin 3Mail via et IMAP
mailprogram på PC'en og i så fald hvordan?

Min NEC e313 telefon har en IMAP email-klient, men der mangler at blive
udfyldt "bruger-id" og "kodeord". Kodeordet har jeg, men hvad er mit
bruger-id? Jeg har prøvet med mit telefonnummer som bruger-id, men det
virker ikke...

vh
Jesper

Fra : Andrew

Dato : 17-05-04 14:27

> [...]
> udfyldt "bruger-id" og "kodeord". Kodeordet har jeg, men hvad er mit
> bruger-id? Jeg har prøvet med mit telefonnummer som bruger-id, men det

Hejsa

Dit brugernavn er det, der står FØR @'et i din 3-mailadresse
Altså BRUGERNAVN@post.3.dk

Mvh anders