"Gratis" startpakke fra Smarttalk?
Fra : Peter

Dato : 16-05-04 13:32

Jeg har lige bestilt en gratis startpakke hos Smarttalk gennem
forbrugerliv.

Er der nogen der kan svare mig på om dette vil komme til at koste mig
penge, - jeg læste nemlig lige på smarttalk.dk om et minumumsbeløb
kombineret med et gebyr?

Dog er jeg på ingen måde blevet gjort opmærksom på det.
Der stod bare "Deltag i konkurrencen og få samtidig en gratis
startpakke - lige nu med 25 kr. gratis taletid."

....Det var måske lidt dumt af mig..?

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Tanja

Dato : 17-05-04 10:20

On 16 May 2004 05:32:03 -0700, bruneivan@sol.dk (Peter) wrote:

> [...]
>Der stod bare "Deltag i konkurrencen og få samtidig en gratis
>startpakke - lige nu med 25 kr. gratis taletid."

Det burde ikke være et problem. Bare husk at sige abonnementet op igen
når du har brugt de 25 kr. Der er ingen bindingstid hos Smarttalk. Når
du har sagt op så lig mærke til om du får en bekræftigelse på at det
er blevet opsagt. De har det med at sylte opsigelser (har selv prøvet
det). Du kan både sige op pr. telefon, e-mail og alm post.

--
Tanja

Fra : Kell

Dato : 17-05-04 10:12

Jeg bestilte også sådan en pakke Gratis uden abonnement.med 25 ,- på

Den skulle bruges til min søn ,på 8 år , i tilfælde af at han skulle over
til nogle venner , som vi ikke kendte.
Vi har brugt den en gang til tale opkald og en SMS, og da vi så en dag
skulle i et storcenter , og nødigt ville blive væk fra hinanden fik han den
med , men den kunne han ikke ringe fra , fordi at de 25 kr var opbrugt,
siden gik vi ind på hjemmesiden og tjekkede , der skylder vi 78 ,- indtil
videre...

Så drop det bare hurtigt muligt