Java spil og programmer til NEC
Fra : Søren Christensen

Dato : 16-05-04 11:10

Tråden er flyttet fra www.mobildebat.dk da admin så sig sure på nogle af
linksene!

Hejsa!

Vil lige oprette en tråd med diverse links til Java spil og programmer som
virker på NEC telefoner.

http://e616.kicks-ass.org/ (Kan varmt anbefale spillene)
http://spruce.jp/freemidlets/
http://members.lycos.co.uk/aed199/
http://www.test.nice.com.au/ed/java/
http://ozwolfbane.customer.netspace.net.au/STUFF/3/
http://cbl.fh-hagenberg.at/~zeintl/Handy/
http://nicholasdang.topcities.com/index.html

http://telecharger.01net.com/Nec_e616/Utilitaire/ En side jeg ikke har
afprøvet. Fatter hat af fransk. Men der findes noget messenger program.

www.skinnyfatman.com
Masser af spil og 3GPP filer.

UPDATE 28/4
Nyt link fra tråd af illmatic:
http://hchang.customer.netspace.net.au/beta/index.htm

Godt link med tons af spil til direkte download via mobil.

Brug af links er på eget ansvar!! Jeg aner ikke om noget af det er warez
eller ej.

Så er det jeres tur

begin 666 icon_biggrin.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`$5%1?_J`````/_____.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$___
MQ___Z__E`````````````"'Y! $```T`+ `````/``\```19L$D):IVXU:40
M(A<&<$D2G,0!3$!GGG"Z:H@IP'<`:LJ;![F""H#XP7"&2E' ;#J3`-M@2AT(
E"E "L$J]JC1:`?>Z`Q,83O*70B 4WF]9IF*H&X89EF4VB0``.P``
`
end

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-05-04 11:16

Ved ikke hvorfor jeg fik den vedhæftelse med!
Men som jeg skriver på mobildebat er det selv op til folk og undersøge
om der er copyright på spillene og programmerne.
Der er en hel del freeware imellem men garanteret også warez.
Det er på EGET ANSVAR at benytte disse link!

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-05-04 11:27

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40a73f52$0$502$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Der er en hel del freeware imellem men garanteret også warez.
> Det er på EGET ANSVAR at benytte disse link!

Forresten så virker det meste også på SE T610 og 630.

Venligst

Fra : Andrew

Dato : 16-05-04 19:27

> Hejsa!
>

> Vil lige oprette en tråd med diverse links til Java spil og programmer som
> virker på NEC telefoner.

Hejsa

Og hvordan overføres de til NEC'en?
Er det bare via filoverførsel eller hvad?

Mvh Anders

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-05-04 20:18

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
>
> Og hvordan overføres de til NEC'en?
> Er det bare via filoverførsel eller hvad?

Du downloader dem via din mobil.
Du går ind på websiden med din mobil og trykker på den
fil du vil downloade. Derefter går den igang med at downloade og
installere...

Venligst

Fra : Andrew

Dato : 16-05-04 21:05

> [...]
> Du går ind på websiden med din mobil og trykker på den
> fil du vil downloade. Derefter går den igang med at downloade og

oki, prøver det.
Hvilke spil kan anbefales?
Hvor meget fylder et spil?
3 tager 10,- pr. megabyte, så det ville være rart at have en idé om hvor
meget man downloader?!?!

Mvh Anders

Fra : Søren Christensen

Dato : 17-05-04 15:37

> [...]
> Hvilke spil kan anbefales?
> Hvor meget fylder et spil?
> 3 tager 10,- pr. megabyte, så det ville være rart at have en idé om hvor

Du kan downloade ca 10spil for 10kr...
De fylder alle mindre end 100kb.

Venligst