"Løbende" sms-tekst i ældre Siemens!?
Fra : Hans Paulin

Dato : 16-05-04 04:46

En bekendt, der lige har lært at sms'se, oplever at teksten på hendes
mobil hele tiden kører kontinuerligt, så det er svært at opfatte hvad
der står...

Der er tale om en ældre Siemens, den er gul med et lille display og så
står der TDC på forsiden; jeg kender ikke modellen og der står ikke
umiddelbart nogen oplysninger på den...

Kan man slå løbefunktionen i teksten fra, og hvordan gør man i givet
fald?
Hans

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-05-04 06:01

Hans Paulin wrote:
> [...]
> umiddelbart nogen oplysninger på den...
>
> Kan man slå løbefunktionen i teksten fra, og hvordan gør man i givet

Sandsynligvis en Siemens C 25. Det er noget med at bruge den øverste
venstre taste, og trykke den ned i højre side.

M.v.h
Niels

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-05-04 06:48

Niels Jacobsen skrev:

> Sandsynligvis en Siemens C 25.

Okay!

> Det er noget med at bruge den øverste
> venstre taste, og trykke den ned i højre side.

Dét var da en begyndelse!

Tak skal du ha'!
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-05-04 23:46

Hans Paulin skrev:

> [...]

Det ér en C 25...

....nogen der har et bud på hvordan man får sms'erne til at holde op med
at lege lysavis?
Hans

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-05-04 11:26

Hans Paulin wrote:
> Det ér en C 25...
>
> ...nogen der har et bud på hvordan man får sms'erne til at holde op
> med at lege lysavis?

Ja, jeg har selv sådan en C 25 men jeg har ikke brugt den ret meget, men
opskriften skulle være sådan at
man trykker på den højre knap for option => læs opslag => vælg og
derefter trykker til højre på den store knap og derved får en enkelt
linie frem af gangen. Håber det er til at forstå.

M.v.h
Niels

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-05-04 23:01

Niels Jacobsen skrev:

> [...]
> derefter trykker til højre på den store knap og derved får en enkelt
> linie frem af gangen. Håber det er til at forstå.

Dét er det helt bestemt; tak skal du ha'!

Snakkede med en supporter hos Siemens, der ikke mente at sms'er skulle
rulle; har osse fundet 32 sider brugsanvisning på nettet, så det er bare
at gå igang
Hans