Star wars galaxies+ macro+craft
Fra : Jakob Værge

Dato : 01-06-04 10:11

Er der nogen som kan fortælle mig hvad der er galt med denne her?
Den skriver bare Crafting session ended
hvordan vælger jeg hvad materialer den skal bruge og hvilken Crafting
station

/ui action toolbarSlot09;
/selectDraftSchematic16 ;
/pause10 ;
/nextCraftingStage;
/pause 3 ;
/nextCraftingStage;
/pause 3;
/createProtoType practice no item;
/pause 3;
/createPrototype;

Fra : KEO

Dato : 01-06-04 11:22

Hej

Når du macro crafter skal du stadig selv vælge de resourcer der skal til for
at crafte det bestemte item, så helt automatisk er det ikke.

Med hensyn til crafting station skal du vælge en til den type items du nu
vælger at crafte.

Men hvis du kunne give lidt mere info om hvilken profession du har valgt
eller vil have, så er det lidt nemere at hjælpe

Ellers er der nogle links her du kan bruge, som nok kan hjælpe dig

http://www.swgcenter.com/
http://www.swgcraft.com/
http://swg.allakhazam.com/
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/index.html