City Of Heroes, hvornår?
Fra : Klaus G.

Dato : 28-05-04 10:49

Hej.

Hvornår kommer City Of Heroes i en EU version? Det er kommet i en US
version. Men da det er et MMORPG, så gidder jeg ikke spille US, for så sover
folk derover, når vi spiller her. Desuden vil man reglmæssigt blive udsat
for lag.

Til dem der ikke aner hvad spil jeg snakker om, så find lidt info her
www.cityofheroes.com umildbart synes jeg ikke der står noget om en EU
udgivelse på den side der :(

Spillet virker sjovt nok, derfor jeg gerne vil give det en chance. Og nu
nærmer sommerferien sig jo :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Mikael S.

Dato : 29-05-04 10:26

Klaus G. wrote:
> [...]
> udgivelse på den side der :(
>
> Spillet virker sjovt nok, derfor jeg gerne vil give det en chance. Og nu

Ifølge http://www.tothegame.com/game.asp?id=761 så står en UK release
til TBA, altså to be announced... så mon ikke det kommer?

Mikael

Fra : Klaus G.

Dato : 31-05-04 21:26

> Ifølge http://www.tothegame.com/game.asp?id=761 så står en UK release
> til TBA, altså to be announced... så mon ikke det kommer?

Tjaeh, kunne ikke vente, så jeg købte en US version. Købte en key online, og
fik så adgang til en download af clienten, som fylder 855Mb. Jeg har 2mbit,
så det tog ikk så lang tid. Håber at alle andre MMORPG spil vil følge trop,
og gøre det samme. Nemlig så man kan hente spillet online... Bliver træls at
skal vente en hel weekend, samt mandag, på at få et spil...