4 spil...hvilket
Fra : Brizz

Dato : 25-05-04 21:22

Har fået tilbudt 1 af 4 spil som jeg absolut ikke har noget kedskab til og
kan ikke videre finde beskrivelser af dem
Mistænkt 2 -DK
Nosferatu - Wrath of Malachi
På opdagelse - Byen
Devastation

Nogen der kender dem og kan give en kort beskrivelse?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 25-05-04 21:38

Brizz skrev i en meddelelse
> Nogen der kender dem og kan give en kort beskrivelse?

Pssst - prøv google.com
Der kan du finde hvad du søger:c)
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Aardvark

Dato : 25-05-04 21:49

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> wrote in news:c90apm$1ihk$1
@news.cybercity.dk:

> Pssst - prøv google.com
> Der kan du finde hvad du søger:c)
> Med venlig hilsen
>
> Ding-Dong

Google er alles ven

/Aardvark[DK]

Fra : Jasper Norman

Dato : 25-05-04 23:15

Psst... Eller spørg i en gruppe som har noget med computerspil at gøre. Som
fx: øh... dk.spil.computer

/Jasper

Fra : Brizz

Dato : 26-05-04 00:51

> Psst... Eller spørg i en gruppe som har noget med computerspil at gøre.
Som
> fx: øh... dk.spil.computer

Psst selv.... ikke for at vade i det men burde du ikke være gået iseng? for
du har tydeligvis brug for at hvile øjnene
Hvorfor må du næsten selv regne ud

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-05-04 09:00

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> du har tydeligvis brug for at hvile øjnene

Psst...

*LOL*

/Benjamin

Fra : Jan Dahl

Dato : 26-05-04 15:40

> [...]
for
> du har tydeligvis brug for at hvile øjnene

Han mente det ironisk tror jeg . Jeg kender ikke de spil du nævner, så de
er nok ikke meget værd da man jo oftes hører om spil som har fået bare lidt
gode anmeldelser. Jeg vil selv hellere spille ét godt spil end 4 halvgode,
men ellers søg på spillets 'navn' og 'anmeldelse' eller 'preview' så får du
måske et praj om det er godt eller skidt.

Mvh Jan

Fra : Jesper

Dato : 26-05-04 18:42

Hej Brian,

Af de 4 spil du nævner kender jeg kun til Devastation - jeg anmeldte det
selv da det udkom - du kan læse om det her:

Preview af demo - http://www.gamepad.dk/indhold/preview.asp?id=545
Anmeldelsen - http://www.gamepad.dk/indhold/anmeldelse.asp?id=905

/Jesper