Sims Double deluxe
Fra : [NH]7H

Dato : 25-05-04 10:59

Hej alle

Min kollegas datter er helt vild med sims spillene, og hun kører det på en
XP platform.

Alle spillene kører kanon, men det nye deluxe eller double deluxe (er sku
ikk så meget inde i det) vil simpelthen ikk køre. Det loader spillet ind men
stopper så og så låser maskinen.

Hun er gået så vidt at hun har købt endnu en cd-rom da hun troede det var
cd'en der var defekt. Den gør nøjagtig det samme.

Maskinen er ca. 1 år gammel, med masser af ram, og grafik power.

Venligst

Bo

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 25-05-04 12:26

> [...]
> ikk så meget inde i det) vil simpelthen ikk køre. Det loader spillet ind

Jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger om, men ret mig hvis jeg er helt
ude i skoven:

Når man skal installere expansions pakkerne til The Sims er det vigtigt at
det gøres i rigtig rækkefølge.

Rigtig rækkefølge er:
The Sims
Living Large (Oxo kaldet Living it up)
House Party
Hot Date
On Vacation
Unleashed
SuperStar
MakingMagic

Eller:
The Sims deluxe (=Både The Sims OG Living Large)
House Party
Hot Date
On Vacation
Unleashed
SuperStar
MakingMagic

Eller:
The Sims duble deluxe (=Både The Sims OG Living Large og House Party)
Hot Date
On Vacation
Unleashed
SuperStar
MakingMagic

Man kan ikke både installerer The Sims og The Sims Deluxe eller Duble
Deluxe.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi..."
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

Fra : [NH]7H

Dato : 25-05-04 14:30

Hej

Jeg kigger på det. tak for dit svar.