UEFA EURO 2004
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 22-05-04 13:44

Hvordan kommer man videre i en turnering efter at have spillet den første
kamp?
Når jeg har færdigspillet den første kamp fremkommer der en menu hvor jeg
kan vælge mellem følgende tre alternativer: 1) Afslut kamp, 2) Kampfakta og
3) Afslut til Windows. Vælger jeg alternativ 1 afsluttes spillet uden at
"save" den netop spillede kamp, vælger jeg nr. 2 får jeg en oversigt med
statistik m.m. uden mulighed for at komme videre og vælger jeg nr. 3 vender
computeren tilbage til Windows også uden at data gemmes.

På forhånd tak.

Morten Munk-Jensen

Fra : Mikael S.

Dato : 22-05-04 17:27

Morten Munk-Jensen wrote:
> [...]
> statistik m.m. uden mulighed for at komme videre og vælger jeg nr. 3 vender
> computeren tilbage til Windows også uden at data gemmes.

Funker det ikke ligesom i alm. Fifa? At man afslutter kampen og så
kommer videre i spillet.. Altså tilbage til diverse menuer hvor man
bl.a. kan save.. ??

Mikael

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 22-05-04 17:47

> Funker det ikke ligesom i alm. Fifa? At man afslutter kampen og så
> kommer videre i spillet.. Altså tilbage til diverse menuer hvor man
> bl.a. kan save.. ??
>
> Mikael
Sådan funker det desværre ikke i mit spil i hvert fald. Når jeg afslutter
kampen lukkes spillet ned og jeg vender ufrivilligt tilbage til mit
skrivebord/Windows

Fra : Vega

Dato : 22-05-04 19:29

"Morten Munk-Jensen" <munk-jensen@FJERNESofir.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan funker det desværre ikke i mit spil i hvert fald. Når jeg afslutter
> kampen lukkes spillet ned og jeg vender ufrivilligt tilbage til mit
> skrivebord/Windows

Er det en pirat kopi?

Mvh. Vega.

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 22-05-04 17:47

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 22-05-04 20:17

> [...]
vender
> computeren tilbage til Windows også uden at data gemmes.

Du skal have en anden crack fil det er den det er galt med

Fra : Henrik

Dato : 23-05-04 17:36

du skal hente Deviance crackfil til Euro 2004