MOHAA custom skins
Fra : Mythos

Dato : 22-05-04 11:16

Hej i gruppen

Vi er en forholdsvis ny klan i MOHAA som er ved at bygge en hjemmeside og
andet. Nu kunne jeg så godt tænke mig at vi fik nogle nye uniformer, men
hvad skal man bruge for at lave det ?
Jeg ved godt det ikke kommer til at kunne ses på andet end vores egen
server, men det er også godt nok.
Er der nogen her der kunne tænke sig at lave det for os er det også fint, vi
kan dog ikke betale for det, men vi kunne så eventuelt finde ud af nogle
modydelser.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kim Larsen

Fra : Mikael S.

Dato : 22-05-04 11:52

Mythos wrote:
> [...]
> kan dog ikke betale for det, men vi kunne så eventuelt finde ud af nogle

Jeg har ingen ide om hvordan man laver sine egne, men I kan jo hente den
her:

http://www.mohfiles.com/file.info?ID=20781

Der findes lidt over 300 styk.. Kan være i kan finde inspiration der :)

Mikael

Fra : Mythos

Dato : 22-05-04 13:15

> [...]
>
> http://www.mohfiles.com/file.info?ID=20781
>
> Der findes lidt over 300 styk.. Kan være i kan finde inspiration der :)

Tak for linket
Vi har en ide til hvordan det skal se ud, vi ved bare ikke hvordan vi skal
lave det

Kim Larsen

Fra : Mikael S.

Dato : 22-05-04 13:37

Mythos wrote:

> Tak for linket
> Vi har en ide til hvordan det skal se ud, vi ved bare ikke hvordan vi skal
> lave det
>
> Kim Larsen

Prøv evt. at tage kontakt til dem der har skins liggende (eller har
lavet skins) og hør hvordan de har gjort. Jeg er sikker på at der
findes en form for skin-tool, det er bare spørgsmålet om hvor og hvordan..

Mikael

Fra : ChristianTC

Dato : 22-05-04 15:01

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> andet. Nu kunne jeg så godt tænke mig at vi fik nogle nye uniformer, men

Hej

Jeg ved at planetmedalofhonor.com har en "skin of the month" side, og man
kan downloade en del skins derfra. Prøv at skriv til en af dem der designer
skins på siden, og hør hvordan man gør. BTW så tror jeg at det er ret svært,
men held og lykke med det

Mvh
Christian