Jeg har reinstalleret min HD men med Win 9~
Fra : Torben

Dato : 21-05-04 18:56

Hej jeg har reinstalleret min HD. Så røg hele bunken med windows update ud
og det er nu slut med wind 98 se 'windows update' fra Miscosofts side.
NU er hitman 2 langsom, som om at bevægelserne er træge (evt en slow
framerate, tror jeg det hedder.)
Men i skrivebordet er musen helt fint og sløver ikke ned på samme måde som i
hitman 2. Hitman2 har kørt 500 gange hurtigere/bedre inden jeg
reinstallerede min hd.

Kan dette skyldtes den ligesom manglende windows opgradering windows savner
eftersom man kun kan få kritiske opgradereinger til wind 98 se nu om dage?

Hilsen
Torben

Fra : Torben

Dato : 21-05-04 19:03

Det var som led i et virusproblem at jeg reinstallerede hd'en.
Jeg har formateret harddisken. Kunne det tænkes at dette ikke er nok.
Kan en virus eller andet ondartet program sætte sig i Rom'en eller andre
steder..

Alt dette altså kun hvis det ikke skulle være den manglende opgradering af
wind 98 se der er skyld i det.
-
Torben

Fra : Mig

Dato : 21-05-04 19:59

> [...]
savner
> eftersom man kun kan få kritiske opgradereinger til wind 98 se nu om dage?

Måske evt. manglende bundkorts drivere???

Fra : Torben

Dato : 21-05-04 20:45

"Mig" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben" <a@a.dk> skrev i en meddelelse

> savner

> Måske evt. manglende bundkorts drivere???

Nej. Den del er ok. Det /de er installeret lige efter windows blev
installeret og maskinen kører ellers helt fint Så det er iorden.
Altså bundkortdriverne.

Men musen er lidt træg selv i windows skrivebordet, når den lige bliver kørt
rundt i skærmen.
Har skiftet mellem tre mus og det er det samme.
-
Torben

Fra : Devast8or

Dato : 21-05-04 22:16

Torben wrote:

> Nej. Den del er ok. Det /de er installeret lige efter windows blev
> installeret og maskinen kører ellers helt fint Så det er iorden.
> Altså bundkortdriverne.

Er det også de nyeste drivere, eller er det dem der fulgte med boardet da du
købte det?

Og hvad grafik/lyd og andre drivere? Sørg for at det hele er de nyeste
(stabile) versioner

> Men musen er lidt træg selv i windows skrivebordet, når den lige
> bliver kørt rundt i skærmen.
> Har skiftet mellem tre mus og det er det samme.

Har du prøvet bare at sætte farten på musen lidt op, og se om det er det?

Devast8or

Fra : Torben

Dato : 21-05-04 23:49

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> (stabile) versioner

> Har du prøvet bare at sætte farten på musen lidt op, og se om det er det?

Alle disse forslag er "unødvendige" da jeg har det samme installeret som
det altid har været og ogsa musen er som den altid har været. Altså
indstillingen.
Og har aldrig førhen haft den sløvhed på pc'en som jeg har nu.
Alt er som det plejer. Bare mangler jeg kun den opgraderede wind 98 se. Det
MÅ være det!

-
Torben

Fra : Zalza

Dato : 21-05-04 22:34

Jeg kan godt opdatere min 98se .. det er 95 de ikke updater mere..
hvilket også skodder da jeg har en gammel maskine der kun vil spise 95

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : S. Sørensen

Dato : 22-05-04 08:58

"Zalza" <nospam@nospam.no> wrote in message
> Jeg kan godt opdatere min 98se .. det er 95 de ikke updater mere..
> hvilket også skodder da jeg har en gammel maskine der kun vil spise 95

Virker også fint på jobbet hvor jeg, til min stor ærgelse, stadigvæk har 8
win98 maskiner.

Fra : Torben

Dato : 22-05-04 13:16

Så læs lige dette jeg fik at vide.

Desuden har de kun Critical updates, det er jo også en slags opdate men det
er ikke mange mb i forhold til førhen

kommer her:

"Torben" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> Jeg har fornylig opdateret min pc og også mit windows 98 se, men jeg hat
> først formateret min harddisk.'
>
> Nu syntes jeg imidlertid ikke at windows update egentlig opdatere i særlig
> mange mb.
>
> Har microsoft holdt op med at ligesom supportere ligeså godt på windows 98
> se som de plejer?

Ja. Der kommer kun "critical updates". Se
http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=LifeAn1 for flere detaljer.

mvh
Jesper

hilsen