far cry "boat banen"
Fra : Beowulf

Dato : 20-05-04 00:09

Jeg kan ikke skyde ham fyren den i helicopteren efter at have sprængt
båden.... har prøvet med riffel,granat & rocket launcher
han VIL bare ikke ned eller dø...... SUK

-B

Fra : Peter T.

Dato : 20-05-04 08:25

Beowulf wrote:

> Jeg kan ikke skyde ham fyren den i helicopteren efter at have sprængt
> båden.... har prøvet med riffel,granat & rocket launcher
> han VIL bare ikke ned eller dø...... SUK

Han KAN ikke dø. Plant bomben, hop i baljen, svøm ind til land (du mister
en smule armor ved eksplosionen, så prøv nogle gange, så du ikke mister for
meget af det), gem dig i en busk på stranden og beskyd ham med ALT ANDET
end dit raketstyr - for ellers opdager han dig.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Martin Skands

Dato : 20-05-04 16:51

Du behøver skam ikke og hoppe af båden. Efter du har plantet bomben, skal du
spæne op i førerhuset. Herfra kan du i ro og mag sende nogle raketter lige i
synet på svinet og når du har ramt ham 7-8 gange, så gider han ikke mere og
smutter... Det virkede for mig

Fra : Jakob M

Dato : 20-05-04 21:32

Martin Skands wrote:
> [...]
> raketter lige i synet på svinet og når du har ramt ham 7-8 gange, så
> gider han ikke mere og smutter... Det virkede for mig

Jeps, det var også min taktik.

Mvh
Jakob

Fra : webhiker

Dato : 21-05-04 00:40

"Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> wrote in news:c8gper$2d94$1
@news.cybercity.dk:

> Jeg kan ikke skyde ham fyren den i helicopteren efter at have sprængt
> båden.... har prøvet med riffel,granat & rocket launcher
> han VIL bare ikke ned eller dø...... SUK
>
> -B

Jeg havde også en mistanke om at det var
total umuligt at skyde den helekopter ned.
Prøv følgende:
Når bomber er poppet , løber du tilbage , og ikke op i førhuset - det
hjalp ikke mig specielt meget.
Fortsæt op på platformen over førehuset.
Her kan du fint gemme dig bag masten og dermed skyde i ny og næ.
Skibet går ned stille og rolig , men hvis du befinder dig her , så kommer
du ikke i den situation at du pludselig står i vand til halsen , og
derfor ikke kan skyde mere - der er ganske enkelt ikke dybt nok til at
skibet går helt ned - førehuset giver vand hvis du ikke får ramt på
helikopteren rimelig hurtigt.
Det er muligt der er andre metoder , men denne her var den bedste for mig
, for jeg kom videre i spillet..........

Webhiker.........