MOHAA Breakthrough
Fra : ChristianTC

Dato : 19-05-04 22:26

Hej NG

Jeg har spillet meget MOHAA Spearhead her det sidste år, men jeg har da også
købt den nyeste udvidelse Breakthrough. Her for nogle dage siden besluttede
jeg mig så for at afprøve det i multiplayer, men det viser sig at alle de
servere jeg kan finde er Spearhead servere Altså der er ikke nogle af de
nye maps, nye våben eller andre ting fra Breakthrough med. Er der ingen der
spiller Breaktrhough multiplayer eller hvad? Det skal siges at jeg bruger
server søgefunktionen inde i spillet.

Mvh
Christian

Fra : Mikael S.

Dato : 20-05-04 09:44

ChristianTC wrote:
> [...]
> spiller Breaktrhough multiplayer eller hvad? Det skal siges at jeg bruger

Jo der findes skam Brk multiplayer servere.. Der er bare ikke nær så
mange som der er Sph.. Men det lyder dog mystisk at du får Sph servere
op.. Du starter Breakthrough op? Og går i multiplayer derfra? Hm.. mener
at jeg også har gjort det, men uden problemer.

Ellers kan det anbefales at gå via Gamespy eller ASE (All-seeing Eye)
som er gode værktøjer til at finde servere.

Mikael

Fra : ChristianTC

Dato : 20-05-04 12:27

"Mikael S." <mik_sGET_RID_OF_ME@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ellers kan det anbefales at gå via Gamespy eller ASE (All-seeing Eye)
> som er gode værktøjer til at finde servere.

Ja det er lidt mystisk for jeg har ikke installeret spearhead men kan fint
spille på spearhead servere. Dvs. at Breakthrough må være kompatibel med
Spearhead på en eller anden måde. Men jeg vil prøve all-seing-eye , så håber
jeg at jeg kan finde nogle baner der :)

Mvh
Christian

Fra : Colzen

Dato : 25-05-04 15:08

> [...]
> spille på spearhead servere. Dvs. at Breakthrough må være kompatibel med
> Spearhead på en eller anden måde. Men jeg vil prøve all-seing-eye , så

Hej Christian.

Breakthrough er bagud kompatibel med Spearhead.
Allerførst skal du opdatere til nyeste version (mener det er 2.40)
Nå du starter Breakthrough op og er inde i serverlisten skal du kigge ude
til venstre. Der står et nummer til at starte med (2.15)/(2.30) det er hvis
den kører Spearhead (2.15) eller Breakthrough uden opdatering (2.30).
Står der numre, men bare servernavnet osv. har du ramt en Breakthrough
(2.40) server og der skulle så være andre baner end i Spearhead.
Du kan i "Filters" slå Spearhead servere fra så den kun kommer med
Breakthrough servere.

Håber du kan bruge det. Ellers så spørg igen.

Mvh
Colzen