Netgear FS108
Fra : Morten Larsen

Dato : 03-05-01 16:43

Hej.

Det var min mening at købe en Netgear FS108 10/100 Mb switch.

Inden jeg køber, ville jeg lige tjekke her i gruppen,
om der var nogle, som havde haft nogle gode eller
dårlige oplevelser med sådan en?

Er der i øvrigt nogle ligende switche, som er bedre
til nogenlunde samme pris (+/- 500 Kr. )?

Mvh
Morten Larsen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-05-01 17:13

"Morten Larsen" <m-larsen@post6.tele.dk> writes:
> Det var min mening at købe en Netgear FS108 10/100 Mb switch.
>
> Inden jeg køber, ville jeg lige tjekke her i gruppen,
> om der var nogle, som havde haft nogle gode eller
> dårlige oplevelser med sådan en?

Vi har generelt gode erfaringer med de mindre Netgear switche, også FS108.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 03-05-01 17:50

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

> Vi har generelt gode erfaringer med de mindre Netgear switche, også FS108.

Hvem er vi?

--
Jimmy Nielsen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-05-01 18:06

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nNOSPAM@email.dk> writes:

> Hvem er vi?

Mig og min arbejdsplads...
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 04-05-01 09:07

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0fhez2747p.fsf@humulus.daimi.au.dk...
FS108.

> Mig og min arbejdsplads...

I'm with you too
FS105 er ihvertfald absolut brugbar.

Hygge
Søren Steinmetz

Fra : Henrik Walther

Dato : 03-05-01 19:50

It's rumoured Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

>Vi har generelt gode erfaringer med de mindre Netgear switche, også FS108.

Og så er den dejlig tavs..

--
Henrik Walther
A dream is an answer to a question we have not yet learned to ask ourselves..

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 03-05-01 18:15

>Inden jeg køber, ville jeg lige tjekke her i gruppen,
>om der var nogle, som havde haft nogle gode eller
>dårlige oplevelser med sådan en?

Jeg har da så'n en FS105'er kørende lige her ved siden af. Der har den stået
længe. Uden problemer, og meget støjsvag.

/Kim

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-05-01 19:47

"Kim Bjoern Nielsen" <kim.bjoern@SPAMmail.dk> writes:
> Jeg har da så'n en FS105'er kørende lige her ved siden af. Der har den stået
> længe. Uden problemer, og meget støjsvag.

Hvis din FS105'er ikke er støjfri tror jeg der er noget i vejen med
den eller dig :)
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 03-05-01 20:02

>Hvis din FS105'er ikke er støjfri tror jeg der er noget i vejen med
>den eller dig :)

A'Hva!?

(-:

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-05-01 20:10

> A'Hva!?

Der er ikke nogen bevægelige dele i de FS105 jeg har set. Altså er de
ikke bare "meget støjsvage", men også støjfri!
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 03-05-01 20:19

Det var et forsøg på at simulere hørehæmmet!

>Der er ikke nogen bevægelige dele i de FS105 jeg har set. Altså er de
>ikke bare "meget støjsvage", men også støjfri!

Jeg nævnte det bare for perspektivets skyld; at nogle bokse kan støje så man
tror at det er løgn. Jeg vil anbefale at man sætter spænding på i butikken -
inden man beslutter sig.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-05-01 22:55

> [...]

> Inden jeg køber, ville jeg lige tjekke her i gruppen,
> om der var nogle, som havde haft nogle gode eller

Jeg har en stående her ved siden af mig, og den har jeg kun godt at
sige om.

Den er lydløs, virker solid og overfører det data den skal ...

--
Jacob
"Due to the number of submissions, we could not accept every