ADSL & Cisco 1401 igen :-)
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 03-05-01 16:31

Hej Igen ...

Jeg roder igen lidt med en helt "blank" Cisco 1401 ADSL Router,
der skal køre op imod TDC Pro@ 2048/512 ...

Jeg har prøvet lidt med Jesper Skrivers konf. uden held :/
Jeg er ikke ret godt inde i Cisco Routere og ADSL, så hvis
en har en kørende konf. de evt. kunne poste til mig, ville det være
perfekt ....

Jeg har på fornemmelsen det er selve ATM delen det er galt med i
konf. Routeren, jeg kan godt pinge routeren på LAN siden, og
DHCP kører ozze som det skal ...

Nogen der kan hjælpe ? =)

Jeg sidder ozze på nr. 24 23 24 40, hvis en har lyst til at ringe
og hjælpe, jeg skal self. nok ringe op ... =)

Søren ...