Overføring af telefonnumre fra SIM til tel~
Fra : Mads Norman Andersen

Dato : 03-05-01 16:11

Hvordan overføres dette nemest på en T28'er?
Hver enkelt nummer kan redigeres og der kan angives positioner i telefonen,
(101 til 200, hvis der kan være 100 numre i SIM-kortet) men kan det ikke
gøres på en nemmere måde ala. Nokia 8210, hvor man kan kopiere og flytte
frem og tilbage?

Mads Norman

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 03-05-01 17:28

"Mads Norman Andersen" <mna@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]
> (101 til 200, hvis der kan være 100 numre i SIM-kortet) men kan det ikke
> gøres på en nemmere måde ala. Nokia 8210, hvor man kan kopiere og flytte

jo via en pc med infrarød option, ellers er der kun the hard way

Fra : Rasmus

Dato : 03-05-01 18:59

Min T-20'er har en funktion der kan.

Rasmus

Fra : Møgelmose

Dato : 03-05-01 19:32

Hvis du ikke vil have et datakabel kan du jo købe en chipy 2000..
Jeg har ingen erfaringer med denne tingest men den lyder til at være meget
god!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Mads Norman Andersen

Dato : 03-05-01 20:49

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvis du ikke vil have et datakabel kan du jo købe en chipy 2000..
> Jeg har ingen erfaringer med denne tingest men den lyder til at være meget
> [...]

Hvad er en chipy 2000 lige præcist?

Mads Norman

Fra : Erik Einum

Dato : 03-05-01 22:30

"Mads Norman Andersen" <mna@nork.auc.dk> skrev
> "Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote
>
> Hvad er en chipy 2000 lige præcist?

En SIMkortleser man kobler til PC, med denne og medfølgende programvare kan
man redigere tlfboken på SIMkortet vha PC, og man kan redigere listen med
prioriterte operatører.

Men man kan ikke overføre fra SIMkortminne til tlfminne med den, til det er
den ubrukelig.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-05-01 23:36

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote:

>Hvis du ikke vil have et datakabel kan du jo købe en chipy 2000..
>Jeg har ingen erfaringer med denne tingest men den lyder til at være meget
>god!

Øhh, du kan godt nok læse sim-kortet med en chipy 2000, men hvordan vil du få
numrene over i telefonens memory med den?

Peter