Tekst til Saybia "The Day After Tomorrow" ~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-06-04 01:11

Se subjekt.

Har ikke haft held til at finde det på nettet. Kender nogen et link

På forhånd tak.

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 01:26

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev i en meddelelse
> Se subjekt.
>
> Har ikke haft held til at finde det på nettet. Kender nogen et link

Har du nogensinde hørt om en side der hedder www.google.com??

Det nægter jeg at tro på... Og hvis du kender den, nægter jeg at tro på
at du overhovedet har gidet at søge...

Søgning på ordene : Saybia day after tomorrow
Det allerførste hit overhovedet på søgningen giver dette resultat:

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/The-Day-After-Tomorrow-lyrics-Saybia/
4A5BF4F5DCD96A2748256D2D0012E54D

Så for fremtiden har jeg 2 råd:
1. KØB pladen... I 9 ud af 10 tilfælde får du teksterne med...
2. Brug en lille smule hjernekapacitet på at søge selv - før du stiller
spørgsmålet
herinde....

..Thomas

Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-06-04 01:51

Thomas var uheldig og faldt over tastaturet og skrev følgende:

> Har du nogensinde hørt om en side der hedder www.google.com??
>
> Det nægter jeg at tro på... Og hvis du kender den, nægter jeg at tro på
> at du overhovedet har gidet at søge...
>
> Søgning på ordene : Saybia day after tomorrow

Ser du. Jeg var således mere avanceret end dig. Jeg søgte på:

Saybia "The day after tomorrow" tekst
Saybia "The day after tomorrow" lyrics

Begge lister af søgeresultatet gav flere links, men ingen til teksten på
denne sang

Jeg indrømmer gerne, hvis jeg tager fejl - og samtidig tager jeg også gerne
fejl. Men jeg vil gerne se, om du kan finde teksten ved at søge på
ovenstående. Hvis du kan det, så beklager jeg meget ulejligheden og føler
mig også selv ret "dum og doven", men hvis du heller ikke kan finde teksten
på ovenstående søgekriterier, som er meget logiske at søge på, så er jeg
bange for, at jeg synes, at du har båret dig mere tåbelig ad med dit indlæg,
end du selv mener, at jeg har med mit oprindelige indlæg.

> Det allerførste hit overhovedet på søgningen giver dette resultat:

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/The-Day-After-Tomorrow-lyrics-Saybia/
> 4A5BF4F5DCD96A2748256D2D0012E54D

Vi kan mundhugges længe om høflighed, men på trods af dit indlæg siger jeg
alligevel tak for hjælpen til dig.

> [...]
> 1. KØB pladen... I 9 ud af 10 tilfælde får du teksterne med...
> 2. Brug en lille smule hjernekapacitet på at søge selv - før du stiller

Vedr. 1) Jeg vil mene, at 150,- kr. er mange penge for at låne en tekst til
et brev til en pige.
Vedr. 2) Se ovenfor.

Fra : Martin Johansson

Dato : 05-06-04 02:08

> [...]
> Saybia "The day after tomorrow" lyrics
>
> Begge lister af søgeresultatet gav flere links, men ingen til teksten på

Jeg fik præcist samme hit som Thomas ved at bruge både din og denne
søgestreng(med google).
Saybia + "The day after tomorrow" + lyrics

Denne adresse var det første resultat ved begge søgninger:
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/The-Day-After-Tomorrow-lyrics-Saybia/4A5BF4F5DCD96A2748256D2D0012E54D
Nøjagtig som ved den søgning Thomas foretog.

Ved ikke lige hvorfor du ikke havde held med det?

Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-06-04 12:23

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:40c11cd5$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Nøjagtig som ved den søgning Thomas foretog.
>
> Ved ikke lige hvorfor du ikke havde held med det?

Det ved jeg nu. jeg var for hurtig. Jeg undrede mig meget over, at du kunne
finde den ved at søge på de samme kriterier, så jeg gik tilbage og kiggede.
Det skyldtes en stavefejl fra min side under min søgning, så jeg beklager
meget.

Nu kan jeg se flere links, der henviser til teksten. I går fandt jeg kun
links, der henviste til "historier" og artikler mv. om Saybia og hvad de
hvade udgivet og så videre.

Endnu engang tak for hjælpen og tilbagemeldingen

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-04 09:51

Michael Sørensen wrote:

> Vedr. 1) Jeg vil mene, at 150,- kr. er mange penge for at låne en tekst til
> et brev til en pige.

Det kommer vel an på pigen :)

/David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-06-04 12:27

David Rasmussen wrote:

> Det kommer vel an på pigen :)

En pige der kan scores med lidt Saybia kan ikke koste mange basseører

/Robert
av av av... løber væk og gemmer mig

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-04 12:47

Robert Eriksen wrote:

> En pige der kan scores med lidt Saybia kan ikke koste mange basseører

Nej, okay :) Enig...

> /Robert
> av av av... løber væk og gemmer mig

Jeg løber med...