velvet revolver
Fra : simon leth jensen

Dato : 04-06-04 21:00

Hej NG
Jeg vil høre om der ikke er nogen der vil sige til hvis velvet revolver
giver koncert foruden den på skanderborg festivallen?
hilsen tina

Fra : Kong Kent

Dato : 04-06-04 21:09

> Jeg vil høre om der ikke er nogen der vil sige til hvis velvet revolver
> giver koncert foruden den på skanderborg festivallen?
> hilsen tina

Der var lytterparty på deres fortkommende album "Contraband" på Stengade 30
her til aften fra kl. 19 - 21, men det er vel nytteløs info nu, da klokken
er 22:09 *LOL*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Insane

Dato : 04-06-04 22:03

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
30
> her til aften fra kl. 19 - 21, men det er vel nytteløs info nu, da klokken

Jeg tror ikke, man er gået glip af noget. Jeg har hørt alle sangene på VH1's
hjemmeside og de skuffer altså fælt.
Alle sangene lyder så ens, at det er meget svært at høre forskel på dem.
Samtidig er de meget larmende og umelodiøse.
Guns N' Roses' sange var klasser bedre, også de to albums med Slash'
Snakepit var bedre.
Generelt en stor skuffelse. Ikke en cd jeg gider bruge penge på, desværre.

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 01:34

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse
> Jeg tror ikke, man er gået glip af noget. Jeg har hørt alle sangene på
VH1's
> hjemmeside og de skuffer altså fælt.

>Godt du skriver at 'du tror'... For til syvende og sidst er det jo bare
en persons
mening...
Og du mener 'de skuffer fælt'... Igen syntes jeg det er lidt en grov
udtalelse... Da det
lyder som om du udtaler dig på alles vegne... Det gør du IKKE - Det er
sgu en
fed plade - Mesterværk er den ikke - Og i den forstand kan jeg da godt
forstå at den
skuffer lidt, hvis man havde forventet en ny Appetite... Men pladen er sgu
fed!!!

> Alle sangene lyder så ens, at det er meget svært at høre forskel på dem.
> Samtidig er de meget larmende og umelodiøse.

Lidt ens er de... Men nævn et band der har lavet en plade fyldt med
forskelligt-lydende
numre, hvor pladen også har holdt, fra start til slut....

> Guns N' Roses' sange var klasser bedre, også de to albums med Slash'
> Snakepit var bedre.
> Generelt en stor skuffelse. Ikke en cd jeg gider bruge penge på, desværre.

Ikke en skuffelse... LANGT fra... Men ja - GnR var bedre... (Men der har
jo aldrig været
nogen bedre end dem - Efter min mening )

Mvh. Thomas