Whedens Serenity til April
Fra : PerX ...

Dato : 04-06-04 18:44

Det forlyder netop fra Fan kredse at Joss Whedons instruktør debut (på
det store lærrede), filmen "Serenity" er sat af Universal til en
præmiere 22 April 2005.

Bare så i kan planlægge USA rejsen mere præcist ;)

Fra : Jacob Andersen

Dato : 04-06-04 21:32

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Det forlyder netop fra Fan kredse at Joss Whedons instruktør debut (på
> det store lærrede), filmen "Serenity" er sat af Universal til en
> præmiere 22 April 2005.

Handler den om vampyrer?
Ellers er det mig ligegyldigt.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-04 22:35

In article <40c0dc34$0$489$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, duk@glem.det
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Handler den om vampyrer?
> Ellers er det mig ligegyldigt.

Der er sikkert nogle mennesker som er så gak i låget de kan finde på at
bide andre, men rigtige vampyrer kan du nok ikke kalde dem. Men der er
sikkert prostituerede med hvis det kunne friste?

--
Plus naturligvis et sindsygt godt manuskript og godt skuespil ;)

Fra : Stefan Holm

Dato : 04-06-04 23:24

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> writes:

> Handler den om vampyrer?

Der er et rumskib med. Det er osse ret sejt.

--
Stefan Holm
"I've created lutherans."

Fra : Jacob Andersen

Dato : 05-06-04 05:50

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> wrote in message

> Der er et rumskib med. Det er osse ret sejt.

Baah, vampyrer er det fede - ikke rumskibe.

/Jacob

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 05-06-04 12:08

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> writes:

> "Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> wrote in message

> Baah, vampyrer er det fede - ikke rumskibe.

Reavers er en slags vampyrer i rumskibe, men jeg ved ikke om de er med
i filmen.

Fra : PerX ...

Dato : 05-06-04 15:14

In article <rjvfi6i7oi.fsf@sheridan.dina.kvl.dk>, abraham@dina.kvl.dk
says...

> Reavers er en slags vampyrer i rumskibe, men jeg ved ikke om de er med
> i filmen.

Det siger rygtet.