vedr.søsportskort
Fra : Martin Kirk

Dato : 04-06-04 18:50

Hej Gruppe
Jeg har læst et sted at kort & matrikelstyrelsen ikke længer laver
søsportskort kan ikke pt. huske hvor, men et lille firma der laver tyske
skulle have lavet en Dansk udgave af papirsøkort og CD rom med havnelods og
navigationsprogram
er der nogle der ved hvor de kan købes omkring Århus ???
--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Flemming

Dato : 04-06-04 22:20

Jeg mener Masnedø sælger dem; men de ligger jo ikke i Århus.
/Flemming

Fra : Michael Koppelhus

Dato : 04-06-04 23:01

Hej Martin,

De kan købes online hos Schultz på http://schultz.dk/soekort/

De bedste hilsener
Michael

Fra : Olau

Dato : 04-06-04 23:42

> [...]
og
> navigationsprogram
> er der nogle der ved hvor de kan købes omkring Århus ???

Jeg vil tro at AFI på Århus havn har dem.
Hilsen Olau

Fra : Martin Kirk

Dato : 05-06-04 07:28

"Olau" <olaunospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil tro at AFI på Århus havn har dem.
> Hilsen Olau

1000 tak

Fra : LejfM

Dato : 09-06-04 13:14

"Martin Kirk" wrote .
> [...]
og
> navigationsprogram
> er der nogle der ved hvor de kan købes omkring Århus ???

Hvorfor ikke købe dem direkte hos http://www.nv-verlag.de/

LejfM

Fra : Tage Danielsen

Dato : 09-06-04 17:19

> er der nogle der ved hvor de kan købes omkring Århus ???

Olav Hansen i Studstrup sælger disse fortræffelige søkort.
Han har normalt de mest solgte kort på lager.

http://www.olav-hansen.dk/sokort_nv.htm

mvh. T Danielsen