Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic FZ10
Fra : Alex Jensen

Dato : 04-06-04 21:33

Hej igen

Har nu efter kort input fra Max rettet fokus fra Olumpus C-770 til
Panasonics FZ10. Hvad har i af erfaringer med dette kamera jer, der har/har
haft et?

AJ

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-06-04 22:05

"Alex Jensen"
> [...]
>
> Har nu efter kort input fra Max rettet fokus fra Olumpus C-770 til
> Panasonics FZ10. Hvad har i af erfaringer med dette kamera jer, der har/har

Alex, jeg ved ikke om det er nogen hjælp, men her er
en del billeder taget med kameraet, som jeg syns er ret
imponerende. -max-
Oversigt:
http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=24446
http://www.photosig.com/go/photos/browse?id=25413
Udvalgte billeder:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1233695
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1249353
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1205583
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1182335

Fra : Alex Jensen

Dato : 04-06-04 22:23

Det er godt nok fine billeder og/eller godt taget

Alex

Fra : rane

Dato : 05-06-04 00:17

On Fri, 4 Jun 2004 22:32:51 +0200, "Alex Jensen"
<jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote:

>Hej igen
>
>Har nu efter kort input fra Max rettet fokus fra Olumpus C-770 til
>Panasonics FZ10. Hvad har i af erfaringer med dette kamera jer, der har/har
>haft et?

Har ikke et, men regner med at bestille det indenfor et par uger.
Anmeldelser samt testbilleder har været overbevisende og features
mangler den jo bestemt ikke. 12x optisk zoom med IS, 4megapixel, 2"
LCD skærm osv. osv.

Tror det bliver en lækkerbisken :)

Fra : Henrik

Dato : 05-06-04 02:58

Prøv evt at læse her http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1033 Det
er nok jordens største fanklub af Panasonics kameraer og specielt FZ10. Der
finder du nok svar på alt vedrørende + og - omkring det.
Jeg købte mit i januar og er 100 o/o tilfreds med det det eneste minus jeg
kan komme i tanke om er størelsen, men du får ikke sådan et optik uden det
fylder lidt.

Mvh Henrik

Fra : Weasel

Dato : 05-06-04 09:14

> [...]
>
> Har nu efter kort input fra Max rettet fokus fra Olumpus C-770 til
> Panasonics FZ10. Hvad har i af erfaringer med dette kamera jer, der har/har

Har nu haft mit i ca. 3 måneder, og er til stadighed imponeret over alle de nye muligheder jeg opdager. Jeg er absolut amatør og har
fået meget ud af IS´en. Dog skal man være opmærksom på at IS ikke kan kompensere for alt, men det gælder vist alle kameraer.

Størrelsen hjælper iøvrigt mig til at have en mere rolig hånd.

Weasel

Fra : Jan Borgen

Dato : 05-06-04 09:48

Alex Jensen wrote:
> Har nu efter kort input fra Max rettet fokus fra Olumpus C-770 til
> Panasonics FZ10. Hvad har i af erfaringer med dette kamera jer, der har/har
> haft et?
Jeg kan se at der er flere i denne tråd som har købt FZ10. Billigste
pris jeg kan finde er hos Nomatica, men der tør jeg ikke rigtigt købe
gr. negativ omtale.

Så jeg vil gerne vide hvor I har købt og til hvilken pris?

--
Jan Borgen

Fjern det sidste domæne fra min mail adresse ved svar.
To mail me please remove the last domain from my e-mail address.

Fra : Weasel

Dato : 05-06-04 09:52

"Jan Borgen" <no_spam@tele2adsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse news:xMfwc.27$303.15@news.get2net.dk...
> [...]
> gr. negativ omtale.
>
> Så jeg vil gerne vide hvor I har købt og til hvilken pris?

Technikdirekt har det til 599 Euro.

Weasel

Fra : Alex Jensen

Dato : 05-06-04 11:28

Hej Jan

Jeg har fundet det billigst her (indtil videre): http://www.ixxpixx.de

Her koster den sorte model 539,50? og hvis du vil have den i sølv 528?. De
har også pakkeløsninger, så du f.eks. kan få et sort med 512MB kort til 677?
og i sølv til 665,50.

De tager desværre bare ikke kreditkort.

Alex

Fra : Alex Jensen

Dato : 05-06-04 11:33

Spøtgsmålstegnene er altså Euro - ved ikke lige hvad der er gået galt i
transmissionen

Alex

Fra : Alex Jensen

Dato : 05-06-04 11:39

Her kan du få det endnu billigere, hvis du vil have det i sølv:
www.foto24.de men endnu dyrere, hvis du vil have det i sort (som jeg).
Desuden tager de kreditkort.

Alex

Fra : rane

Dato : 06-06-04 10:18

www.topvisionshop.com har dem vist til 525 Euro eller noget i den
stil.

Fra : Jens

Dato : 05-06-04 20:31

Hej

Købte den sorte model hos B&H Photo Video i USA d. 9/3-2004 til 553$ inkl.
UPS fragt, dertil ca 800kr. i told og papirgang. Et kanongodt kamera og med
billedstabiliseringen er det muligt at få helt rolige billeder på fuld zoom.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Alex Jensen

Dato : 06-06-04 08:07

Hej Jens

Hvordan ligger det med garantien, når man køber i USA. Jeg ved at f.eks.
Olympus yder europæisk garanti, så man kan gå til en Olympus-forhandler
herhjemme, hvis man har et problem. Kameraer skal bare være købt og
produceret i Europa. Så køber man i USA, har man ikke denne garanti?

Alex

Fra : Jens

Dato : 07-06-04 22:30

> [...]
> herhjemme, hvis man har et problem. Kameraer skal bare være købt og
> produceret i Europa. Så køber man i USA, har man ikke denne garanti?

Det ved jeg ikke helt præcist, men der er nok ingen tvivl om at kameraet
skal sendes til USA ved fejl - her skal man så lige huske at informere
toldvæsenet, så man ikke kommer til at betale told af kameraet atter engang.
Men jeg satser da kraftigt på at der ikke sker noget med kameraet inden for
det første år - og derefter - tja.....

--
M.V.H.

Jens