Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Coolpix 5000
Fra : pfauer

Dato : 03-06-04 19:52

Hej
Er der nogen der ved hvordan man får datoen til at være på alle de billeder
man tager? Jeg har gennemlæst manualen et par gange uden at finde ud af det.
Hvis nogen har svaret (sikkert det samme som på Nikon Coopix 5700) så send
det venligst til peter@fauerby.dk
mvh
Peter

Fra : Peter Schroeder

Dato : 04-06-04 09:43

"pfauer" skrev
> Er der nogen der ved hvordan man får datoen til at være på alle de billeder
> man tager? Jeg har gennemlæst manualen et par gange uden at finde ud af det.

Uden at være familiær med Nikon'en vil jeg
mene at datoen kun kan printes på billederne
hvis det er en mulighed i den medfølgende software.
Har du software fra et tidligere kamera som kunne,
kan det muligvis også bruges til Nikon'en.

> Hvis nogen har svaret (sikkert det samme som på Nikon Coopix 5700) så send
> det venligst til peter@fauerby.dk

Jeg har undtagelsesvis lavet Cc: til din mailadresse.
Regn med at få svar i gruppen, hvis du spørger i gruppen.
Og undlad, for din egen skyld, at opgive en brugbar
emailadresse i offentlige forums. Det er spammeres
primære kilde til nye ofre.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 06-06-04 16:30

On Fri, 4 Jun 2004 10:43:12 +0200, "Peter Schroeder"
<petersch@vip.cybercity.invalid> wrote:

>"pfauer" skrev
>
>Uden at være familiær med Nikon'en vil jeg
>mene at datoen kun kan printes på billederne
>hvis det er en mulighed i den medfølgende software.

Jeg kender ikke lige til 5000'eren (eller 5700 for den sags skyld),
men muligheden findes i mit Nikon 5400. I denne model hedder det "Date
Imprint", og kan konfigureres i setup menuen.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen