Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leveringstid på D70 hos technikdirekt.de
Fra : Allan E

Dato : 02-06-04 21:35

Hej
Er der nogen der har bestilt et Nikon D70 hos technikdirekt.de for
nyligt og dermed ved ca hvor lang leveringstid der er på det i
øjeblikket.
Jeg kan forstå på tidligere poster i gruppen her, at der i starten var
op til 3 ugers ventetid. Men hvordan ser det ud nu?

Mvh Allan E

Fra : Anders R

Dato : 02-06-04 23:04

"Allan E" <allan_ege@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan forstå på tidligere poster i gruppen her, at der i starten var
> op til 3 ugers ventetid. Men hvordan ser det ud nu?

Hej
Jeg bestilte mit d 2-3-2004
Og har idag fået mail fra dem, at det er afsendt.

Anders Ross

Fra : Allan E

Dato : 02-06-04 23:25

On Thu, 3 Jun 2004 00:03:45 +0200, "Anders R" <spam1@anjaro.dk> wrote:
>Hej
>Jeg bestilte mit d 2-3-2004
>Og har idag fået mail fra dem, at det er afsendt.
>
>Anders Ross

Hmm ja det var eller noget af en ventetid. Det er jo 3 mdr. Ikke tre
uger, som jeg havde hørt. Spørgsmålet er så om de nu har fået så mange
hjem at de har nogle på lager eller om der stadig går 3 mdr fra man
bestiller??

Men nuvel. Den 2/3 var D70 jo heller ikke kommet ud endnu.

Andre?

Mvh Allan E

Fra : Anders R

Dato : 03-06-04 14:12

> [...]
> bestiller??
>
> Men nuvel. Den 2/3 var D70 jo heller ikke kommet ud endnu.

Det er korrekt, jeg forudbestilte i håb om at jeg ville være en af de første
:)
Men 3 måneder skulle der altså gå, før det blev min tur.

Om de har på lager nu, skal jeg ikke kunne sige, eller de stadig går efter
en liste med folk der har forudbestilt.

Iøvrigt var mit kittet med 18-70 objektiv. ¨Hvis det ikke lige var det du
var ude efter, eller kun huset, ser situationen måske anderledes ud ?

Med venlig hilsen
Anders Ross

Fra : Allan E

Dato : 03-06-04 14:31

On Thu, 3 Jun 2004 15:11:57 +0200, "Anders R" <spam1@anjaro.dk> wrote:

>Iøvrigt var mit kittet med 18-70 objektiv. ¨Hvis det ikke lige var det du
>var ude efter, eller kun huset, ser situationen måske anderledes ud ?

Ja jeg er kun ude efter huset i første omgang, da jeg har de
objektiver jeg bruger i dag, og regner med at bruge dem i starten.

Men det lyder desværre på Jacob Jørgensen, som om de ikke ved hvornår
de får flere kamerahuse på lager. Jeg har ikke lige tid til at vente
i 3 måneder på at få det, da jeg håber at kunne bruge det her til
sommer.

Mvh Allan E

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 03-06-04 13:05

> Men hvordan ser det ud nu?

Jeg fik følgende mail fra dem imorges:

---
Hello,

the delivery time for article # 602803 (D70 Gehäuse) is still unknown.

Best regards

Your TECHNIKdirekt-Team
---

Skal så ikke kunne sige om det er det samme med D70 18-70mm kit.

Mvh
Jacob

Fra : Allan E

Dato : 03-06-04 13:10

On Thu, 3 Jun 2004 14:05:18 +0200, "Jacob Jørgensen"
<jacob.joergensen@FJERNdanwest.dk> wrote:

> [...]
>
>---
>Hello,
>
>the delivery time for article # 602803 (D70 Gehäuse) is still unknown.

Hmm, det kunne jo godt se ud som om de virkelig har problemer med at
levere :-/
Er der nogen der kender andre steder hvor de sælger D70 til ca samme
pris, men har styr på deres leveringstid?

Mvh Allan E

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 03-06-04 13:23

Måske www.pixmania.com