Hvilken st. car???
Fra : KH

Dato : 04-06-04 18:06

Jeg er på udkig efter en ny bil. pt. har vi en Multipla, men efter vi har
købt en extra bil, så kunne jeg godt tænke mig at skille mig af med min
ellers fantastiske (men dyre) Multipla. Derfor er jeg på udkig efter en st.
car.

Kravene er at der skal kunne være tre børn på bagsædet. Alderen på disse er
en pige på ½ år og tvillinge drenge på næsten 2 år. Dvs. der skal være plads
til 3 autostole på bagsædet med trepunktsseler til alle.

Prisen skal ligge på omkring 100.000,-

Den skal helst heller ikke være for gammel og gerne nogenlunde økonomisk i
kørsel, rep. osv.

Hvad vil I foreslå?????

Klaus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-06-04 18:33

On Fri, 4 Jun 2004 19:06:19 +0200, "KH" <Fuck@Off.ma> wrote:

> [...]
>en pige på ½ år og tvillinge drenge på næsten 2 år. Dvs. der skal være plads
>til 3 autostole på bagsædet med trepunktsseler til alle.

Så kommer du nok ikke udenom en Volvo 940 st. car.

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 05-06-04 01:48

> Så kommer du nok ikke udenom en Volvo 940 st. car.

Dén opfylder ikke to af de øvrige krav: Må ikke være for gammel og skal være
rimelig økonomisk at køre.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-06-04 08:08

On Sat, 5 Jun 2004 02:48:14 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Dén opfylder ikke to af de øvrige krav:
>Må ikke være for gammel

'94/'95 er vel okay?

>og skal være rimelig økonomisk at køre.

Dét er den også!

/Mogens

Fra : KH

Dato : 05-06-04 18:06

> '94/'95 er vel okay?

Den type bil, helt klart!!

> Dét er den også!

Det er der så lidt problemer med konen, men jeg prøver at overtale (c;

Klaus

Fra : Elbarto

Dato : 06-06-04 01:09

"KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen skal ligge på omkring 100.000,-
>
> Den skal helst heller ikke være for gammel og gerne nogenlunde økonomisk i

Toyota sportsvan var et forslag Ved at den forhandler jeg bor ved har en
til omkring de 100K på hvide plader
Økonomisk ved jeg ikke om den er .. men den går ihvertfald længere på
literen som sierraen .. noget længere enda

Elbarto Simpsoniac

Fra : KH

Dato : 06-06-04 08:45

www.bilbasen.dk kommer der ingen frem når man søger på denne.

Hvilken forhandler er det???

Klaus

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 06-06-04 17:41

> På www.bilbasen.dk kommer der ingen frem når man søger på denne.
>
> Hvilken forhandler er det???

> en

Mon ikke den hedder Picnic når det er på hvide plader.

Mvh,

Martin (K)Rise Christensen

Fra : Mogens

Dato : 06-06-04 16:55

> [...]
plads
> til 3 autostole på bagsædet med trepunktsseler til alle.

Man sælger da ikke en Multipla!!!!!

mvh
Multiplaejer Mogens

Fra : KH

Dato : 06-06-04 20:35

Jeg kan desværre godt følge dig. Det er en fantastisk bil, men jeg vil gerne
have lidt mere på bankkontoen.

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 07-06-04 22:43

Min er en 1,6 ELX fra '99, kørt 133000 km. Hvordan med din? Hvad skal
bytteprisen være?

mvh
Mogens