Skærme
Fijala 3554
rengøre et tft skærm
Fra : NAS

Dato : 03-05-01 13:20

Hej
Jeg har en bærbar med tft xga skærm, hvordan rengøre jeg den???Det er masser
af fedt felter på den
tak mange gang

Fra : Eivind Olsen

Dato : 07-05-01 15:03

"NAS" <Nhiasy@stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har en bærbar med tft xga skærm, hvordan rengøre jeg den???Det er
masser
> af fedt felter på den
> tak mange gang

Gøre som på alle andre skærme

1. tag et stykke køkkenrulle eller allerbedst et viskestykke kom lidt vand
på det et område ala 15 cm
2. Kom 1 !!! dråbe opvaskemiddel midt i området
3 Nu rengøres skærmen med den våde del
4 Tør skrærmen efter med den tørre del

Denne metode er kanon til alle skærme - husk dog ved Blærbare skærme, ikke
at trykke særligt hårdt og undgå at tvære sandkorn eller lign rundt på
skærmen.

Nu har man en kanon flot skærm, har faktisk ikke set andre midler/metoder
komme bare i nærheden.

og så er det jo billigt ikk

Eivind

Fra : NAS

Dato : 07-05-01 22:16

ok, mange tak for svaret

Fra : Bruun

Dato : 10-05-01 17:25

Hejsa,
"Eivind Olsen" <eivind.olsen@xxxmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
[SNIP]
> [...]
> på det et område ala 15 cm
> 2. Kom 1 !!! dråbe opvaskemiddel midt i området

Vil det ikke kunne ridse skærmen med køkkenrulle?! Er det ikke mere
skærm-venligt at anvende en bomuldsklud?

Mvh Kim Bruun

Fra : Eivind Olsen

Dato : 24-05-01 09:43

"skrærmen efter med den tørre del

> Vil det ikke kunne ridse skærmen med køkkenrulle?! Er det ikke mere
> skærm-venligt at anvende en bomuldsklud?

Jo du skal slf ikke bruge køkkenrulle ala Korn60 en bomuldsklud er slf meget
bedre
men min hovedpointe var bare at man skulle undgå at smide en hulens masse
penge
væk på diverse fupmidler som efterlader skærmen stribet osv

Eivind