MS Windows
briani 27239
script
Fra : Birgit

Dato : 04-06-04 19:47

Min xp spørger hele tiden om jeg vil tillade scripts når jeg kigger på en
hjemmeside, og der kan heller ikke blive lagt cookies ind.. Hvor skal jeg gå
hen for at tillade cookies og hvor skal jeg få den til at lade være med at
spørge hele tiden.. på forhånd 1000 tak

Birgit

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-06-04 20:39

Tools | Internet Options. På Security tab'en vælger du Internet og
sætter security til default.
Bed herefter dine børn eller hvem det nu er om at lade være med at
stille på disse indstillinger.