MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slette i kontrolpanel?
Fra : Olsen

Dato : 04-06-04 00:38

Jeg har et par ikoner i kontrolpanel som jeg vil slette.

Hvor gøres det?

\Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-04 01:41

On Fri, 4 Jun 2004 01:37:40 +0200 skrev "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> .

>Jeg har et par ikoner i kontrolpanel som jeg vil slette.
>
>Hvor gøres det?
>
>\Olsen

Mange af dem ender på .cpl du kan lede efter dem i windows\system32 men om det
er en god ide at fjerne dem kan jeg ikke sige...

VH Martin

Fra : Gevaldi

Dato : 04-06-04 05:37

Olsen skriblede:
> Jeg har et par ikoner i kontrolpanel som jeg vil slette.
>
> Hvor gøres det?
>
> \Olsen

I min windows ligger de i windows\system
og hedder .cpl, så du skal nok lede efter
noget lignende på dim pc, alt efter hvilken
version du benytter.

--
/Gevaldi

Fra : jonas w

Dato : 04-06-04 11:47

Olsen wrote:
> Jeg har et par ikoner i kontrolpanel som jeg vil slette.
>
> Hvor gøres det?

Jeg tror du kan gøre det i Group Policy Manager:
Start>Kør>Gpedit.msc
Nede i User Configuration>Administrative Templates>Control Panel kan du lave
en liste over ting, som ikke skal vises eller du kan slette eller hvad du nu
vil. Jeg har ikke selv prøvet det.
mvh jonas w

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-06-04 12:14

Olsen skrev:

> Hvor gøres det?

Den nemme: Brug Microsoft-utillity'en TweakUI.
Den svære: Se de øvrige bud i tråden

Jesper G. Poulsen